Запис Детальніше

Чинники мотивації навчання дорослої людини

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7671/
 
Title Чинники мотивації навчання дорослої людини
Factors motivating teaching adults
Факторы мотивации обучения взрослого человека
 
Creator Лук’янова, Лариса Борисівна
 
Subject 37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розкрито значення та особливості мотиваційної сфери процесу учіння у дорослої людини; проаналізовано вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на ефективність навчання дорослого учня; висвітлено підходи до типології внутрішньої мотивації. Проаналізовано компоненти мотиваційної сфери, які можуть суттєво впливати на рівень мотивації навчання дорослих.
The article reveals the value and peculiarities of motivational sphere in adult learning process as well as the influence of external and internal factors on the efficiency of adult students’ education. Under review are the approaches to the internal motivation typology. The motivational sphere components, which can significantly affect the level of motivation of teaching adults, are analyzed.
Раскрыто значение и особенности мотивационной сферы процесса обучения взрослого человека; проанализировано влияние внешних и внутренних факторов на эффективность обучения взрослого обучающегося; освещены подходы к типологии внутренней мотивации. Проанализированы компоненты мотивационной сферы, которые могут существенно влиять на уровень мотивации обучения взрослых.
 
Publisher Академія ім. Яна Длугоша у Ченстохові
Academy. Jan Dlugosz in Czestochowa
Академия им. Яна Длугоша в Ченстохове
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7671/1/%D0%A7%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Лук’янова, Лариса Борисівна (2013) Factors motivating teaching adults Kszałcenie zawodowe: pedagogika i psychlogia: polsko-ukraiński, ukraińsko-polski rocznik, 1 (15). pp. 393-400. ISSN 2083-2753