Запис Детальніше

Дидактична прогностика в контексті теоретико-методичного забезпечення створення сучасного підручника

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7707/
 
Title Дидактична прогностика в контексті теоретико-методичного забезпечення створення сучасного підручника
Дидактическая прогностика в контексте теоретико-методического обеспечения создания современного учебника
Didactic prognostics in the context of the theoretical and methodological provision of the creation of a modern textbook
 
Creator Топузов, Олег Михайлович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
 
Description У статті розглянуто проблему застосування дидактичної прогностики в контексті теоретико-методичного забезпечення сучасного підручникотворення. Обґрунтовано значущість дидактичної прогностики для створення сучасного підручника, визначено основні завдання дидактичної прогностикив галузі підручникотворення. Розглянуто основні функції дидактичної прогностики щодо передбачення розвитку підручника як важливого засобу навчання. Визначено методи наукового прогнозування, які застосовуватимуться в контексті методичного забезпечення створення вказаного виду навчальної літератури.
В статье рассмотрена проблема использования дидактической прогностики в контексте теоретико-методического обеспечения создания современного учебника. Обоснована значимость дидактической прогностики для создания современного ученика, определены основные задачи дидактической прогностики в обозначенной области деятельности. Рассмотрены основные функции дидактической прогностики относительно предвидения развития учебника как важного средства обучения. Определены методы научного прогнозирования, которые могут быть использованы в контексте методического обеспечения создания этого вида учебной литературы.
In the article, the problem of usage didactic prognostics in the context of the theoretical and methodological provision of creating modern textbooks was observed. The importance of didactic prognostics in the area of creating textbooks was specifi ed. The main functions of didactic prognostics in forecasting the development of a textbook as an important education means were considered. The methods of scientifi c forecasting which will be used in the context of the methodological provision of the creation of the abovementioned type of educative literature were defi ned.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7707/1/%2812-20%29%D0%A2%D0%BE%D0%BF%EF%BF%BD%2583%D0%B7%D0%BE%D0%B2.pdf
- Топузов, Олег Михайлович (2014) Didactic prognostics in the context of the theoretical and methodological provision of the creation of a modern textbook Проблеми сучасного підручника (14). pp. 12-20. ISSN ISBN 978-966-644-382-6