Запис Детальніше

Якісні задачі в змісті шкільних підручників як засіб реалізації міжпредметних зв’язків

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7770/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7770
 
Title Якісні задачі в змісті шкільних підручників як засіб реалізації міжпредметних зв’язків
Качественные задачи в содержании школьных учебников как средство реализации межпредметных связей
The quality problems as a means of realizations the interdisciplinary connections in content of school textbooks
 
Creator Кравчук, Ольга Павлівна
Хмара, Тамара Миколаївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
 
Description Однією з умов успішного формування природознавчої компетентності є забезпечення такого змісту підручника, який забезпечить розв’язання проблеми пізнання засобом логічних дій, а саме за допомогою встановлення між предметних зв’язків, створення математичних моделей, накопичення нової інформації тощо. Розв’язання поставлених задач може не вимагати від учня виконання математичних розрахунків, однак обов’язковою залишається необхідність інтегрувати зміст одразу декількох предметів. У той же час це допомагає учню визначити основні характеристики явища, що вивчається, виокремити некорисну інформацію, встановити ієрархію зв’язків між об’єктом та явищем.
У статті розглядаються особливості забезпечення якості шкільного підручника, вимог до його змісту та дидактичних функцій.
Рассмотрены особенности качественных и контекстних задач, их примеры, требования к содержанию и дидактические функции в школьных учебниках.
One of conditions of successful formation the naturally-scientifi c competence is a supplement content textbooks such cognitive problems whose solution is based on the use of logical operations to analyze the conditions and establishing interdisciplinary substance relationships, constructing mathematical models, obtaining new data and more. Performing them may not require the use of mathematical calculations, but requires the student go beyond the content of a particular school subject. At the same time ordering of subject knowledge helps the student to identify the essential characteristics (properties) of objects and phenomena under consideration, discard unnecessary information, and establish a hierarchy of connentions between them.
Peculiarity of the quality and context problems, their examples, requirements to their contents and the didactic functions in school textbooks are considered.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7770/1/38.pdf
Кравчук, Ольга Павлівна and Хмара, Тамара Миколаївна (2014) The quality problems as a means of realizations the interdisciplinary connections in content of school textbooks Проблеми сучасного підручника (14). pp. 321-329. ISSN ISBN 978-966-644-382-6