Запис Детальніше

Комплексна педагогічна діагностика як основа формування ключових компетентностей учнів основної школи засобами підручника з фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7795/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7795
 
Title Комплексна педагогічна діагностика як основа формування ключових компетентностей учнів основної школи засобами підручника з фізики
Комплексная педагогическая диагностика как основа формирования ключевых компетентностей учащихся основной школы при помощи учебника по физике
Complex pedagogical diagnostics as basis of forming of key competensesstudents basic school through a textbook on physics
 
Creator Непорожня, Лідія Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description У статті розглядаються науково-методичні засади організації та проведення комплексної педагогічної діагностики як основи формування ключових компетентностей засобами підручника з фізики для основної школи. Комплексна педагогічна діагностика, як елемент підручникотворення, передбачає визначення цілей навчально-виховного процесу та об’єктивний і однозначний контроль ступеня їх досягнення.
В статье рассматриваются научно-методические основы организации и проведения педагогической диагностики как основы формирования ключевых компетенций при помощи учебника по физике для основной школы. Комплексная педагогическая диагностика, как элемент процесса создания учебников предусматривает определение целей обучения, воспитания а также объективный и однозначный контроль степени их достижения.
In the article scientifi cally-methodical principles of organization and realization of complex pedagogical diagnostics as bases of forming of textbook key competencies facilities are examined from physics for basic school. Complex pedagogical diagnostics, as an element of creation of textbooks, envisages determination of aims of educational-educator process and objective and unambigiuous control of degree of their achievement.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7795/1/57.pdf
Непорожня, Лідія Вікторівна (2014) Complex pedagogical diagnostics as basis of forming of key competensesstudents basic school through a textbook on physics Проблеми сучасного підручника (14). pp. 492-501. ISSN ISBN 978-966-644-382-6