Запис Детальніше

Типова модель ресурсного центру дистанційної освіти для загальноосвітніх навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7826/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7826
 
Title Типова модель ресурсного центру дистанційної освіти для загальноосвітніх навчальних закладів
The general model of resource center distance education for secondary schools
Типовая модель ресурсного центра дистанционого образования для общеобразовательніх учебных заведений
 
Creator Богачков, Ю.М.
Ухань, П.С.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Розглядається типова модель ресурсного центру дистанційної освіти (РЦДО) для загальноосвітніх навчальних закладів. Приведено визначення ресурсного центру. Проведений аналіз моделей організації РЦДО і їх функціональності. Основна увага приділяється аналізу бізнес-моделі побудови РЦДО. Розглянуті основні дев'ять компонентів бізнес-моделі і запропоновано авторське бачення побудови кожної компоненти. У домені http://rcde.com.ua/ відкрита реєстрація для учнів і учителів, які бажають взяти участь в апробації бізнес-моделі РЦДО і на практиці освоїти технології дистанційного навчання в умовах реального навчального процесу. В процесі подальшої експериментальної роботи планується удосконалити бізнес-модель РЦДО.
We consider the standard model of the resource center for Distance Education (RCDE) for secondary schools. The definition of the resource center. The analysis models of organization RCDE and their functionality. The focus is on the analysis of the business model of building RCDE. The main component of the nine business model and the proposed construction of the author's vision of each component. In the domain http://rcde.com.ua/ open registration for students and teachers who want to take part in the testing business models RCDE and practice to master the technology of distance learning in a real learning process. During the subsequent experimental work is planned to improve RCDE its business model.
Рассматривается типовая модель ресурсного центра дистанционного образования (РЦДО) для общеобразовательных учебных заведений. Приведено определение ресурсного центра дистанционного образования. Проанализированы модели организации РЦДО и их функциональность. Основное внимание уделяется анализу бизнес-модели построения РЦДО. Рассмотрены основные девять компонент бизнес модели и предложены авторское видение построения каждой компоненты. В домене http://rcde.com.ua/ открыта регистрация для учеников и учителей, которые хотят принять участие в апробации бизнес-модели РЦДО и на практике освоить технологии дистанционного обучения в условиях реального учебного процесса. В процессе последующей экспериментальной работы планируется усовершенствовать бизнес-модель РЦДО.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2014
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7826/1/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D0%A0%D0%A6%D0%94%D0%9E%20%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2%20%D0%A3%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%8C_2014.pdf
- Богачков, Ю.М. and Ухань, П.С. (2014) The general model of resource center distance education for secondary schools ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна.