Запис Детальніше

Особливості взаємозв’язку основних компонентів толерантності педагогічних працівників із рівнем організаційної культури закладів освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7856/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7856
 
Title Особливості взаємозв’язку основних компонентів толерантності педагогічних працівників із рівнем організаційної культури закладів освіти
Distinctive features of relationship between the main components of educationists’ tolerance and levels of organizational culture of educational institutions
Особенности взаимосвязи основных компонентов толерантности педагогических работников с уровнем организационной культуры учреждений образования
 
Creator Терещенко, К.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті обґрунтовано важливість розвитку компонентів толерантності педагогічних працівників як умови формування організаційної культури закладів освіти. Зроблено емпіричне дослідження рівнів розвитку компонентів толерантності педагогів та їх взаємозв’язку з індексом та складовими організаційної культури навчальних закладів. Найтісніший взаємозв’язок встановлено між етико-нормативним, діяльнісно-стильовим, особистісно-смисловим, когнітивним компонентами толерантності педагогічних працівників й індексом та складовими організаційної культури навчальних закладів.
The author analyzes the importance of development of educationists’ tolerance components as a prerequisite of the organizational culture development in educational institutions. The article discusses the results of an empirical investigation of the levels of educationists’ tolerance components and their correlations with the components of organizational culture. The ethical-normative, activity-and-style, personal-semantic, and cognitive components of educationists’ tolerance were shown to most tightly correlate with the index and components of organizational culture of educational institutions.
В статье обоснована важность развития основных компонентов толерантности педагогических работников как условия формирования организационной культуры учреждений образования. Проведено эмпирическое исследование уровней развития компонентов толерантности педагогов и их взаимосвязи с индексом и составляющими организационной культуры учебных заведений. Наиболее тесная взаимосвязь установлена между этико-нормативным, деятельностно-стилевым, личностно-смысловым, когнитивным компонентами толерантности педагогических работников и индексом и составляющими организационной культуры учебных заведений.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7856/1/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_41.pdf
Терещенко, К.В. (2014) Distinctive features of relationship between the main components of educationists’ tolerance and levels of organizational culture of educational institutions Актуальні проблеми психології: зб. наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Т. І : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія (41). pp. 56-60. ISSN 2072-4772