Запис Детальніше

До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів в системі компетентісного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7894/
 
Title До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів в системі компетентісного навчання
К проблеме оценки знаний учащихся в системе компетентностного обучения
On the problem of assessment of students’ knowledge in the system of competence-learning
 
Creator Ситник, Денис Валерійович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто психолого-педагогічні проблеми організації та проведення анкетування як одного з найважливіших методів моніторингових досліджень. Визначено критерії і показники конструювання анкети як інструментарію діагностики, прогнозування, контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів знань, умінь, практичних навичок, ділових рис і якостей, суджень, рівня мотивації, самонавчання, самооцінювання. Приділено увагу конструюванню анкет з урахуванням компетентісного підходу.
В статье рассмотрены психолого-педагогические проблемы организации и проведения анкетирования как одного из важнейших методов мониторинговых исследований . Определены критерии и показатели конструирования анкеты как инструментария диагностики , прогнозирования, контроля и оценивания учебных достижений учащихся знаний , умений , практических навыков , деловых качеств и качеств , суждений , уровня мотивации , самообучения , самооценки .
Уделено внимание конструированию анкеты с учетом компетентностного подхода.
The article describes the psychological and pedagogical problems of organizing and conducting the survey as one of the most important methods of monitoring studies. The criteria and indicators for designing questionnaires as tools diagnosis, prognosis , monitoring, and evaluation of educational achievements of students knowledge, abilities, skills , competencies and qualities of judgment, level of motivation, self-learning, self-esteem. Attention is given to design the questionnaire based on the competency approach.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7894/1/75.pdf
- Ситник, Денис Валерійович (2014) On the problem of assessment of students’ knowledge in the system of competence-learning Проблеми сучасного підручника (14). pp. 652-660. ISSN ISBN 978-966-644-382-6