Запис Детальніше

Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7898/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7898
 
Title Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів
Учебное пособие как средство моделирования образовательного пространства младших школьников
Textbook as a means of modeling educational space younger pupils
 
Creator Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу як дієвого механізму підвищення ефективності їхньої навчальної взаємодії з навчальними посібниками.
В статье раскрываются особенности моделирования образовательного пространства младших школьников с позиции личностного подхода как действенного механизма повышения эффективности их учебного взаимодействия с учебными пособиями.
The article describes the details of modeling educational space younger students from a position of personal approach as an effective mechanism to improve the efficiency of their interactions with the school textbooks
 
Publisher "Початкова школа"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7898/1/%25D0%25A1%25D1%2582%25D0%25B0%25D1%2582%25D1%2582%25D1%258F%2520%25D0%25BF%25D0%25BE%25D1%2587.%25D1%2588%25D0%25BA.pdf
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна (2014) Textbook as a means of modeling educational space younger pupils Початкова школа (12). pp. 12-16. ISSN 0131-5358