Запис Детальніше

Моніторинг відвідуваності віддаленими користувачами інформаційно-аналітичних рубрик веб-порталу ДНПБ України ім.В.О.Сухомлинського

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7903/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7903
 
Title Моніторинг відвідуваності віддаленими користувачами інформаційно-аналітичних рубрик веб-порталу ДНПБ України ім.В.О.Сухомлинського
The monitoring of informational and analytical rubrics attendance by remote users on the web portal of V. Sukhomlynskyi State Scientific and Pedagogical Library of Ukraine
 
Creator Зозуля, Світлана Миколаївна
 
Subject 02 Бібліотечна справа
 
Description У дослідженні представлено результати моніторингу відвідуваності віддаленими користувачами веб-порталу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського за такими рубриками, як «Педагоги-новатори України», «Моніторинг ЗМІ з питань освіти і науки», «Результати наукової діяльності установ НАПН України», «Аналітичні дослідження з реформування освіти: статті та огляди» за 2013 р.
The investigation highlights the results of monitoring the attendance of the web portal of V. Sukhomlynskyi State Scientific and Pedagogical Library of Ukraine by remote users in 2013. According to the research the most attended rubrics are “Pedagogues-Innovators of Ukraine,” “The Monitoring of MASS-MEDIA on the Questions of Education and Science,” “The Results of Research Activity of the Establishments Belonging to the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine,” “Analytical Investigations on the Reformation of Education: Articles and Reviews.”
 
Publisher НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7903/1/%D0%94%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80.pdf
Зозуля, Світлана Миколаївна (2014) The monitoring of informational and analytical rubrics attendance by remote users on the web portal of V. Sukhomlynskyi State Scientific and Pedagogical Library of Ukraine Директор школи, ліцею, гімназії (1-4). pp. 114-120. ISSN 2309-7744