Запис Детальніше

Шляхи формування консолідованої громадської думки у цільових групах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7912/
http://sptechnology.ucoz.ua/ivanchenko_politpsikh_2015.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7912
 
Title Шляхи формування консолідованої громадської думки у цільових групах
Consolidated Public Opinion formation in the target groups
 
Creator Іванченко, С.М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Проблема формування громадської думки розглядається у контексті питання її носіїв та суб'єктів. У статті описані різні підходи до визначення суб'єктів громадської думки. Виокремлюються цільові групи, які представляють інтереси тої чи іншої соціально-демографічної або професійної групи, наприклад, педагогічної спільноти. З'ясовано, що способи формування громадської думки залежать від того, на який - індивідуальний чи колективний - суб'єкт вони спрямовані. При індивідуальному спрямуванні використовуються переважно технології інформування громадян, а при колективному – техніки, які враховують групові феномени (лідерство, груповий тиск, групова ідентіфикация).
Public Opinion formation is discussed in terms of it Subjects. The categories for defining Public Opinion Subjects are analyzed. Target groups representing political interests of any social demographic or professional group, e.g., educators are considered Public Opinion subjects. It is suggested that the way of Public Opinion formation depends on Individual or Complex Subject of it. If it is focused on an individual the knowledge techniques are involved (such as Deliberated Public Opinion). In case of Complex Subject, the group phenomena (Leadership, Group Pressure, Group Identification) are involved. Group Identity is considered to be a key factor of Public Opinion consolidation, and a key element of consolidation process.
 
Publisher Міленіум
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7912/1/%D1%96%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85_2015.pdf
Іванченко, С.М. (2014) Consolidated Public Opinion formation in the target groups Проблеми політичної психології, 1 (15). pp. 267-273.