До проблеми нових підходів щодо створення підручників та навчальних посібників з літературних факультативів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7927/
|
|
Title |
До проблеми нових підходів щодо створення підручників та навчальних посібників з літературних факультативів
К проблеме новых подходов относительно создания учебников и учебных пособий по литературным факультативам To the problem of new approaches in the creation of textbooks and training aid for literature variation component |
|
Creator |
Шевченко, З. О.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 82 Literature |
|
Description |
У статті розглядається проблема сучасного підручника, визначаються психолого-дидактичні вимоги до функцій, ролі й місця підручника, навчального посібника з літературного факультативу у формуванні особистості, які забезпечують ефективність варіативної частини літературної шкільної освіти.
В статье рассматривается проблема современного учебника, определяются психолого-дидактические требования к функциям, роли и месте учебника, учебного пособия по литературному факультативу в формировании личности, которые обеспечивают ефективность вариативной части школьного литературного образования. Fhe article is devoted to the modern school textbook problem, are determined psychology-didactic demands to tne contents, function, role and place of the literature textbook and training aid for personality formation that invariant and variation components of tne school literary education secures. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7927/1/97.pdf
- Шевченко, З. О. (2014) To the problem of new approaches in the creation of textbooks and training aid for literature variation component Проблеми сучасного підручника (14). pp. 823-832. ISSN ISBN 978-966-644-382-6 |
|