Запис Детальніше

До проблеми нових підходів щодо створення підручників та навчальних посібників з літературних факультативів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7927/
 
Title До проблеми нових підходів щодо створення підручників та навчальних посібників з літературних факультативів
К проблеме новых подходов относительно создания учебников и учебных пособий по литературным факультативам
To the problem of new approaches in the creation of textbooks and training aid for literature variation component
 
Creator Шевченко, З. О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
82 Literature
 
Description У статті розглядається проблема сучасного підручника, визначаються психолого-дидактичні вимоги до функцій, ролі й місця підручника, навчального посібника з літературного факультативу у формуванні особистості, які забезпечують ефективність варіативної частини літературної шкільної освіти.
В статье рассматривается проблема современного учебника, определяются психолого-дидактические требования к функциям, роли и месте учебника, учебного пособия по литературному факультативу в формировании личности, которые обеспечивают ефективность вариативной части школьного литературного образования.
Fhe article is devoted to the modern school textbook problem, are determined psychology-didactic demands to tne contents, function, role and place of the literature textbook and training aid for personality formation that invariant and variation components of tne school literary education secures.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7927/1/97.pdf
- Шевченко, З. О. (2014) To the problem of new approaches in the creation of textbooks and training aid for literature variation component Проблеми сучасного підручника (14). pp. 823-832. ISSN ISBN 978-966-644-382-6