Запис Детальніше

Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ: теорія і практика.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7932/
 
Title Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ: теорія і практика.
Развитие информационно-аналитической компетентности педагогических работников ПТУЗ: теория и практика.
The development of information and analytical expertise teacher VET staff: Theory and Practice.
 
Creator Ягупов, Василь Васильович
Величко, Н.О.
Гириловська, І.В.
Гуралюк, А.Г.
Закатнов, Д.О.
Майборода, Людмила Анатоліївна
Паржницький, В.В.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Колективна монографія присвячена дослідженню методологічних, теоретичних і практичних аспектів розвитку інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів. Розв’язується проблема інформаційно-аналітичної компетентності педагогів у педагогічній теорії та практиці; обґрунтовуються теоретичні засади розвитку інформаційно-аналітичної компетентності, визначається її зміст у контексті профорієнтології; пропонується методика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності різних категорій педагогічних працівників ПТНЗ. Монографія адресується фахівцям, які займаються науковою і професійно-педагогічною діяльністю в системі професійно-технічної освіти, науковцям, аспірантам, педагогічним працівникам, студентам вищих навчальних закладів.
Коллективная монография посвящена исследованию методологических, теоретических и практических аспектов развития информационно-аналитической компетентности педагогических работников профессионально-технических учебных заведений. Решается проблема информационно-аналитической компетентности педагогов в педагогической теории и практике; обосновываются теоретические основы развития информационно-аналитической компетентности, определяется ее содержание в контексте профориентологии; предлагается методика развития информационно-аналитической компетентности различных категорий педагогических работников ПТУЗ. Монография адресуется специалистам, которые занимаются научной и профессионально-педагогической деятельностью в системе профессионально-технического образования, ученым, аспирантам, педагогическим работникам, студентам высших учебных заведений.
The collective monograph is devoted to research of methodological, theoretical and practical aspects of information and analytical expertise teaching staff of vocational education. Solved the problem of information-analytical competence of teachers in educational theory and practice; grounded theory.
Principles of information-analytical competence is determined by its content in context proforiyentolohiyi; The technique of information and analytical expertise of different categories VET teaching staff. The book is addressed to specialists who are engaged in scientific and professional teaching system of vocational education, researchers, graduate students, teaching staff and students in higher education.
 
Publisher ТОВ «НВП Поліграфсервіс»
 
Date 2014
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7932/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D1%96%D0%BD%D1%84.-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%82._%D0%92%D0%86%D0%90%D0%A6.pdf
Ягупов, Василь Васильович and Величко, Н.О. and Гириловська, І.В. and Гуралюк, А.Г. and Закатнов, Д.О. and Майборода, Людмила Анатоліївна and Паржницький, В.В. (2014) The development of information and analytical expertise teacher VET staff: Theory and Practice. Project Report. ТОВ «НВП Поліграфсервіс», м.Київ, Україна.