Запис Детальніше

Інтегроване використання мистецтва у практичному досвіді викладача вищого навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7936/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7936
 
Title Інтегроване використання мистецтва у практичному досвіді викладача вищого навчального закладу
The integrated use of art in practical skills higher education institution
Интегрированное использование искусства в практическом опыте преподавателя высшего учебного заведения
 
Creator Кутова, О.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У даній роботі досліджується актуальність інтегрованого використання мистецтва у практичному досвіді викладача вищих навчальних закладів як один із шляхів підвищення ефективності навчання. Практика роботи показала плідність інтеграції, виявила перспективи подальшого розвитку та удосконалення такого підходу до навчання.
Застосування інтеграційних форм використання мистецтва у навчанні сприяє налагоджуванню взаєморозуміння і поліпшенню співпраці викладача та студентів у процесі навчання, дає можливість ширше використати потенційні можливості змісту навчального матеріалу та розвинути їх здібності.
This paper examines the relevance of integrated
using art in the practical skills of higher education as a way to improve the efficiency of learning. Practice has shown the fruitfulness of integration found the prospect of further development and improvement of this approach to learning.
Application integration using forms of art in teaching promotes adjustment of mutual cooperation and improving teacher and students in the learning process, makes it possible to use a wider potential content of educational material and develop their skills.
В данной работе исследуется актуальность интегрированного
использование искусства в практическом опыте преподавателя высших учебных заведений как один из путей повышения эффективности обучения. Практика работы показала плодотворность интеграции, обнаружила перспективы дальнейшего развития и совершенствования такого подхода к обучению.Применение интеграционных форм использования искусства в обучении способствует налаживанию взаимопонимания и улучшению сотрудничества преподавателя и студентов в процессе обучения, дает возможность шире использовать потенциальные возможности содержания учебного материала и развить их способности.
 
Publisher ФОП Жовтий О.О.
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7936/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D1%83%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97_%D0%A3%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D0%96%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%8C_2014_Microsoft_Office_Word%20%281%29.pdf
Кутова, О.М. (2014) The integrated use of art in practical skills higher education institution The problems of modern teacher: Collected Works Uman State Pedagogical University Paul Tychyna, 3 (10). pp. 54-59. ISSN 2307-4914