Запис Детальніше

Розвиток освіти дорослих в Україні: вимоги часу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7950/
374.7«71»
 
Title Розвиток освіти дорослих в Україні: вимоги часу
The development of adult education in Ukraine: standard time
Развитие образования взрослых в Украине: требования времени
 
Creator Лук’янова, Лариса Борисівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розкрито роль освіти дорослих у контексті сучасних соціально-економічних трансформацій, зокрема щодо уможливлення адаптації в швидкозмінному соціумі; обґрунтовано провідні напрями й тенденції її розвитку в Україні (перехід від концепції функціональної підготовки до концепції розвитку особистості; еволюція знання у провідне джерело вартості в інформаційному суспільства; становлення освіти дорослих як важливого чинника у подоланні відсталості в розвитку).
Revealed the role of adult education in the context of contemporarysocio-economic transformations, in particular with regard to adapting to a rapidly changing socium; justified trends leading its development (the transition from the concept of functional training to the concept of personality development, the evolution of knowledge in the basic source of value of the information society).
Раскрыта роль образования взрослых в контексте современных социально-экономических трансформаций, обоснованы ведущие направления и тенденции его развития в Украине.
 
Publisher Педагогічна думка
Pedagogichna dymka
Педагогическая мысль
 
Date 2012-03-12
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7950/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%85.pdf
Лук’янова, Лариса Борисівна (2012) The development of adult education in Ukraine: standard time Pedagogical and psychological science in Ukraine, 1 (4). pp. 414-423. ISSN ISBN 978-966-644-212-6