Запис Детальніше

Підручник з природознавства як засіб формування природознавчої компетентності учнів початкових класів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7963/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7963
 
Title Підручник з природознавства як засіб формування природознавчої компетентності учнів початкових класів
Учебник по природоведению как средство формирования природоведческой компетентности учащихся начальных классов
Handbook of Natural History as a source of natural science competencies of primary school pupils
 
Creator Андрусенко, Ірина Володимирівна
Бондарчук, Галина Павлівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
 
Description У статті аналізуються теоретико-методичні підходи до побудови підручника з природознавства у початкових класах на засадах компетентнісного підходу.
В статье проанализированы теоретико-методические подходы к построению учебника по природоведению на основе компетентностного подхода.
The article examines the theoretical and methodological approaches to the construction of a textbook on science in the elementary grades on the basis of the competency approach.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, "Педагогічна думка"
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7963/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_.pdf
Андрусенко, Ірина Володимирівна and Бондарчук, Галина Павлівна (2012) Handbook of Natural History as a source of natural science competencies of primary school pupils Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць (12). pp. 280-285.