Запис Детальніше

Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7964/
 
Title Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір
Формирование содержания литературного чтения младших школьников: современные подходы
Formation of content readings primary school children: modern dimension
 
Creator Мартиненко, Валентина Олександрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті проаналізовано напрями оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.
В статье проанализированы пути обновления содержания литературного чтения младших школьников в контексте компетентностного подхода.
The ways of renewing the literature reading content for junior schoolchildren based on the competence approach are studied in the article.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7964/1/%D0%A7%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8Fdoc.pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2011) Formation of content readings primary school children: modern dimension Українська література в загальноосвітній школі (9). pp. 5-9.