Запис Детальніше

Робота вихователів у спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті для дітей з порушеннями слуху з розвитку слухового сприймання та формування мовлення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7968/
 
Title Робота вихователів у спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті для дітей з порушеннями слуху з розвитку слухового сприймання та формування мовлення
Работа воспитателей в специальной общеобразовательной школе-интернате для детей с нарушениями слуха по развитию слухового восприятия и формирования речи
The work of teachers in secondary special school for children with hearing impairment of auditory perception of speech and formation
 
Creator Литвинова, В.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Однією з головних завдань вихователя в школі для дітей з порушеннями слуху є слідкування за використанням дітьми індивідуальних звукопідсилюючих апаратів та розвиток усної розмовно-побутової мови вихованців. Приймаючи участь в різних видах позакласної діяльності (у підготовці домашніх завдань, при виконанні режимних моментів, в іграх, прогулянках, бесідах, праці в класі чи на дворі і т. ін.), діти повинні навчитися розуміти звернену до них мову, висловлювати свої прохання, задавати питання, вступати в бесіду. При цьому увага вихователя повинна бути направлена не тільки на закріплення мовного матеріалу, що вивчався на уроках, але й на збагачення його лексикою і новими структурами речень.
Одной из важнейших обязанностей воспитателя в школе для детей с нарушениями слуха является контроль за использованием детьми индивидуальных звукоусиливающих аппаратов и развитие усной разговорно-обиходной речи воспитанников. Участвуя в различных видах внеклассной деятельности (в подгатовке домашних заданий, при выполнении режима дня, в играх, прогулках, беседах, работе в классе или на дворе и т. п.), дети должны научиться понимать обращённую к ним речь, выражать свои просьбы, задавать вопросы, вступать в беседу. При этом внимание воспитателя направляется не только на закрепление речевого материала, изученного на уроках, но и на обогащение его новой лексикой и новыми структурами предложений.
One of the most important responsibilities of an educator in a school for children with hearing loss is to control the use of individual children and the development of sound-amplifying devices usnoy colloquial everyday language students. By participating in a variety of extra-curricular activities (sites preparation of homework, when the regime of the day, games, walks, discussions, work in the classroom or on the court, etc.), children must learn to understand is said to them, to express their requests, ask questions, join in the conversation. In this case, attention is directed not only an educator at consolidating the speech material studied in class, but also to enrich his new vocabulary and new structures offers.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7968/1/%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Литвинова, В.В. (orcid.org/0000-0001-6014-184X <http://orcid.org/0000-0001-6014-184X>) (2013) The work of teachers in secondary special school for children with hearing impairment of auditory perception of speech and formation A child with sensory disorders: development, training, education (4). pp. 109-116. ISSN 978-966-189-233-9