Запис Детальніше

Творчий саморозвиток учнів професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/7983/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7983
 
Title Творчий саморозвиток учнів професійно-технічних навчальних закладів
Творческое саморазвитие учащихся профессионально-технических учебных заведений
Creative self-development of vocational schools students
 
Creator Вовковінський, М.І.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Структурні зміни в національній економіці України безпосередньо впливають на попит кваліфікованих працівників на ринку праці. У зв’язку з цим зміст багатьох професій значно змінився. Чимало нових професій, пов’язаних із сучасними технологіями та функціонуванням ринкової
системи, стають дефіцитними. Серйозні проблеми виникли у підготовці працівників для малих і середніх підприємств, особливо неінструментального профілю, що особливо важливо в постмодернізаційний період розвитку сучасного суспільства.
У статті проведено загальний аналіз творчого саморозвитку учня ПТНЗ як майбутнього працівника сучасного ринку праці. Творчий саморозвиток особистості – це одна з основних умов відповідності випускника ПТНЗ сучасним вимогам підприємств і установ інструментального та неінструментального профілю. Необхідність творчого саморозвитку продиктована сучасним розвитком суспільства взагалі та, зокрема, потребою
ефективного функціонування економіки, збільшення багатства нації й поліпшення загального благополуччя нашої країни.
Таким чином, розв’язання суперечностей між вимогами до майбутніх спеціалістів у галузі економіки та бізнесу й рівнями їхньої професійної підготовки може здійснюватися шляхом розроблення національних стандартів економічної освіти і рівнів професійної компетентності майбутнього фахівця з урахуванням світових тенденцій та вдосконалення
економічної освіти на основі принципів і методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, творчого саморозвитку.
Вимоги до творчого саморозвитку стосуються насамперед учнів ПТНЗ, які після закінчення навчального закладу будуть працювати задля розвитку економіки нашої країни та її входження в сучасний евроінтеграційний процес.
Структурные изменения в национальной экономике Украины
непосредственно влияют на спрос квалифицированных работников на рынке труда. В связи с этим содержание многих профессий значительно изменилось. Много новых профессий, связанных с современными технологиями и функционированием рыночной системы, являются дефицитными. Серьезные проблемы касаются подготовки работников для малых и средних предприятий, особенно неинструментального профиля, что
особенно важно в постмодернизационный период развития современного общества.
В статье осуществлен общий анализ творческого саморазвития ученика ПТУЗ как будущего работника современного рынка труда. Творческое саморазвитие личности – это одно из основных условий соответствия выпускника ПТУЗ современным требованиям предприятий и учреждений инструментального и неинструментальные профиля. Необходимость творческого саморазвития продиктована современным развитием общества в
целом и, в частности, потребностью эффективного функционирования экономики, увеличения богатства нации и улучшения общего благополучия нашей страны.
Таким образом, разрешение противоречий между требованиями к
будущим специалистам в области экономики и бизнеса и уровнями их профессиональной подготовки может осуществляться путем разработки национальных стандартов экономического образования и уровней профессиональной компетентности будущего специалиста с учетом мировых
тенденций и усовершенствования экономического образования на основании принципов и методов активизации учебно-познавательной деятельности учащихся, их творческого саморазвития.
Требования к творческому саморазвитию в полной мере касаются
прежде всего учеников ПТУЗ, которые после окончания учебного заведения будут работать для развития экономики страны и ее вхождения в современный евроинтеграционный процесс.
Structural changes in the national economy directly affect the demand for skilled workers at the labor market. In this regard, the content of many professions has changed significantly. A lot of new professions related to modern technologies and operation of market system are scarce. Serious problems touch upon staff training for small and medium size enterprises, especially those having noninstrumental profile, which is especially important in post-modernization period of modern society.
The article provides a general analysis of creative self-development of a vocational school student as future employee of modern labor market. Creative
self-development is one of the main conditions to meet modern requirements of enterprises and institutions having instrumental and non-instrumental profile.
Necessity for creative self-development is dictated by modern development of society in general and for efficient functioning of economy, national wealth and general well-being of our country in particular.
Thus, solving contradictions between requirements to future specialists in the field of economics and business and their professional qualification levels can be realized by means of development of national economics education standards and levels of professional competence of a future expert taking into account global trends and improvement of economics education process implementation on the
principles and methods concerning intensification of pupils’ learning activity putting into practice creative self-development.
Requirements of creative self-development are fully directed at vocational schools students who upon graduation will contribute to the development of our country’s economy and its entry into the modern Eurointegration process, which
requires constant creative self-development from an employee.
 
Publisher ТОВ "НВП" Поіграфсервіс
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/7983/1/%D0%92%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%A2%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%B2.pdf
Вовковінський, М.І. (2014) Creative self-development of vocational schools students Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошуки і перспективи (4). pp. 5-16.