Запис Детальніше

Використання казкотерапія в роботі з соціально дезадаптованими школярами.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8001/
 
Title Використання казкотерапія в роботі з соціально дезадаптованими школярами.
Use skazkoterapii working with socially maladjusted students.
 
Creator Максим, О.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті описані прийоми застосування казкотерапії в корекційно розвивальній роботі з соціально дезадаптованими школярами. Особливістю роботи з учнями в системі казкотерапіі є взаємодія з дитиною на ціннісному рівні. Психологічні, педагогічні проблеми випрацьовуються завдяки опіру на моральні орієнтири, духовні цінності та особистісні потенціали. Автор підкреслює, що привабливість казок для психокорекції і розвитку особистості обумовлена чинниками ефективності казкотерапії, до яких відносяться: відсутність в казках дидактики, відсутність чітких персоніфікацій; образність і метафоричність мови; психологічна захищеність.
This article describes the application of techniques in corrective skazkoterapii developing work with socially maladjusted students. The feature works with students in the system skazkoterapii is the interaction with the child at the level of values. Psychological, pedagogical problems vypratsovuyutsya through resistance on moral guidance, moral values and personal potential. The author emphasizes that the appeal of fairy tales for psychotherapy and personality development due to efficiency skazkoterapii factors, which include: lack of didactic tales, lack of clear personification; imagery and metaphorical language; psychological security.
 
Publisher Гельветика
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8001/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%202.pdf
- Максим, О.В. (2014) Use skazkoterapii working with socially maladjusted students. Молодий вчений, 12 (15). pp. 260-264. ISSN 2304-5809