Запис Детальніше

Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8017/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8017
 
Title Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників
Компетентностный подход в обучении грамоты первокласников
Competence approach to literacy teaching of first year pupils
 
Creator Пономарьова, К. І.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Стаття присвячена методичним рекомендаціям щодо реалізації компетентнісного підходу у процесі навчання грамоти учнів першого класу. У ній розкрито засоби формування складників мовленнєвої, мовної, соціокультурної і діяльнісної компетентностей.
Статья посвящена методическим рекомендациям, касающимся реализации компетентностного подхода в процессе обучения грамоты учащихся первого класса. В ней раскрыты средства формирования составляющих речевой, языковой, социокультурной и деятельностной компетентностей.
The article is devoted to methodological guidelines for the implementation of competence approach in teaching literacy for first year pupils. It reveals the means of forming components of speech, language, socio-cultural and activity competence.
 
Publisher Початкова школа
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8017/1/%D0%9A._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0._%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4_%D1%83_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96_%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2__%28%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87.%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BD%D1%82%29.pdf
Пономарьова, К. І. (2012) Competence approach to literacy teaching of first year pupils Початкова школа (9). pp. 35-40. ISSN 0131-5358