Запис Детальніше

Теоретичні та методичні засади управління підготовкою фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8043/
 
Title Теоретичні та методичні засади управління підготовкою фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу
Theoretical and methodical government bases by preparation of specialists from pedagogics of higher school on the basis of competence approach within the framework of the European credit-transfer system of organization of educational process
Теоретические и методические основы управления подготовкой специалистов по педагогике высшей школы на основе компетнтносного подхода в рамках европейской кредитно-трансферной системы организации учебного процеса
 
Creator Рябова, З.В.
Драч, І.І.
Приходькіна, Н.О.
Дивак, В. В.
Рябов, В. А.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У монографії розкрито концептуальні підходи, зміст, технологію, технологічне забезпечення, маркетингово-моніторинговий супровід та трансформаційні процеси підготовки фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу, описано педагогічні умови процесу підготовки магістрів специфічної категорії «педагогіка вищої школи».
Монографія призначається для викладачів, студентів вищих навчальних закладів, науковців, науково-педагогічних працівників та всіх тих, хто цікавиться проблемою управління підготовкою фахівців з педагогіки вищої школи на основі компетентнісного підходу в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу.
The book deals with the conceptual approaches, content, technology, manufacturing, maintenance, marketing and maintenance of monitoring and transformation processes of training in Pedagogics competency-based approach within the European credit transfer system to learn, pedagogical conditions described the process of preparing a specific category of Masters "higher Education Pedagogy ".
The book is intended for teachers, university students, scientists, science teachers and all those interested in management training specialists Pedagogics competency-based approach within the European credit transfer system to learn.
В монографии раскрыты концептуальные подходы, содержание, технологию, технологическое обеспечение, маркетингово-мониторинговый сопровождение и трансформационные процессы подготовки специалистов по педагогике высшей школы на основе компетентностного подхода в рамках европейской кредитно-трансферной системы организации учебного процесса, описано педагогические условия процесса подготовки магистров специфической категории «педагогика высшей школы ».
Монография предназначена для преподавателей, студентов высших учебных заведений, научных, научно-педагогических работников и всех тех, кто интересуется проблемой управления подготовкой специалистов по педагогике высшей школы на основе компетентностного подхода в рамках европейской кредитно-трансферной системы организации учебного процесса.
 
Publisher ТОВ "Альфа-реклама"
 
Date 2014
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8043/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F.pdf
- Рябова, З.В., Драч, І.І., Приходькіна, Н.О., Дивак, В. В. and Рябов, В. А. (2014) Theoretical and methodical government bases by preparation of specialists from pedagogics of higher school on the basis of competence approach within the framework of the European credit-transfer system of organization of educational process Technical Report. ТОВ "Альфа-реклама", м.Київ, Україна.