Запис Детальніше

Принцип безоцінюваності як основа практичної реалізації особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8059/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8059
 
Title Принцип безоцінюваності як основа практичної реалізації особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів
Neutrality principle as a basis for practical implementation of learner-centered approach to the training of future psychologists
 
Creator Гусєв, А. І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В роботі висвітлюється психологічний зміст та практичне значення принципу безоцінюваності як основи реалізації особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів. Також аналізуються особливості застосування цього принципу в різних сферах діяльності, та виокремлюються його види: «медична», «медіаційна» та «психологічна» безоцінюваність.
Тhe paper highlights the psychological meaning and practical value of neutrality principle as the basis for implementing a student-centered approach to the training of future psychologists. Also analyzes the features of the application of this principle in different areas, and stand out its types: "medical", "mediation" and "psychological" neutrality.
 
Publisher УМО НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8059/1/%D0%93%D1%83%D1%81%D1%94%D0%B2%202014.pdf
Гусєв, А. І. (2014) Neutrality principle as a basis for practical implementation of learner-centered approach to the training of future psychologists In: Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції УМО НАПН України, м. Хмельницький, Україна, pp. 155-156.