Запис Детальніше

Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх психологіво засобами особистісно-орієнтованих технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8072/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8072
 
Title Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх психологіво засобами особистісно-орієнтованих технологій
Peculiarities of formation of professional self-awareness of future psychologists by means of student-oriented technologies
Особенности формирования профессионального самосознания будущих психологов средствами личностно-ориентированных технологий
 
Creator Катюк, Я. Л.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Зміст статті є актуальним, виствітлює важливу проблему психологічної науки і практики. Тут, зокрема, проведено аналіз змісту поняття „професійна самосвідомість” майбутніх психологів, розкрито специфіку і психологічні проблеми її формування в системі післядипломної педагогічної освіти. Висвітлюється необхідність розвитку неперервної освіти. Встановлено, що особистісно-орієнтовані засади розвитку професійної самосвідомості майбутніх психологів набувають особливого значення, оскільки вони спрямовані на формування особистості студентів у процесі навчання. Визначено шляхи формування професійної самосвідомості майбутніх психологів засобами особистісно-орієнтованих технологій через упровадження в навчальний процес варіативного спецкурсу «Розвиток професійної самосвідомості майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти» та за умов очно-дистанційного навчання.
The article is actual and highlights the important issue of psychological science and practice. The content of the notion "self-awareness" of future psychologists, specifics and psychological problems of its development in the system of post-graduate teacher education are analyzed in this article. The necessity of lifelong learning is considered here. It is established that person-centered principles of professional self-awareness of future psychologists are becoming particularly important, because they are aimed at the development of personality of students in the learning process.
Содержание статьи является актуальным, освещает важную проблему психологической науки и практики. Здесь произведен анализ содержания понятия «профессиональное самосознание» будущих психологов, раскрыта специфика и психологические проблемы его формирования в системе последипломного педагогического образования. Освещается необходимость развития непрерывного образования. Констатировано, что личностно-ориентированные аспекты развития профессионального самосознания будущих психологов направлены на формирование личности студентов в процессе обучения. Обозначены пути формирования профессионального самосознания будущих психологов средствами личностно-ориентированных технологий посредством внедрения в учебный процесс вариативного спецкурса «Развитие профессионального самосознания будущих психологов в системе последипломного педагогического образования» и в условиях очно-дистанционного обучения.
 
Publisher УМО НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8072/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9A%D0%B0%D1%82%D1%8E%D0%BA%20%D0%AF.%D0%9B..pdf
Катюк, Я. Л. (2014) Peculiarities of formation of professional self-awareness of future psychologists by means of student-oriented technologies Вісник Інституту розвитку дитини : зб. наук. пр. Серія "Філософія. Педагогіка. Психологія", 33. pp. 133-138.