Трендвотчінг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку в маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трендвотчінг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку в маркетингу
Трендвотчинг как инструмент определения стратегических направлений развития в маркетинге Trendwatching as a tool to identify strategic directions of development in marketing |
|
Creator |
Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна Rosokhata, Anna Serhiivna |
|
Subject |
тенденція
тенденция trend трендвотчінг трендвотчинг trendwatching |
|
Description |
У роботі проведено дослідження поняття "трендвотчінг" та його складових, досліджено історичний розвиток напряму та обґрунтовано доцільність застосування методів проведення трендвотчінгового аналізу.
В работе проведено исследование понятия "трендвотчинг" и его составляющих, исследовано историческое развитие направления и обоснована целесообразность применения методов проведения трендвотчингового анализа. The paper studies the concept of "trendwatching" and its constituents. The direction historical development is studied and expediency of the use of methods of trendwatching analysis is grounded. |
|
Publisher |
Донецький національний університет
|
|
Date |
2012-01-13T12:11:09Z
2012-01-13T12:11:09Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Росохата, А.С. Трендвотчінг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку в маркетингу/ А.С. Росохата // Збірник тез наукових робіт переможців Всеукраїнського конкурсу студентських НДР за напрямком «Маркетинг, управління персоналом та економіка праці» у 2010-2011 н.р. - Донецьк, 2011. - C. 83-86.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23361 |
|
Language |
uk
|
|