Запис Детальніше

Трендвотчінг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку в маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трендвотчінг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку в маркетингу
Трендвотчинг как инструмент определения стратегических направлений развития в маркетинге
Trendwatching as a tool to identify strategic directions of development in marketing
 
Creator Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна
Rosokhata, Anna Serhiivna
 
Subject тенденція
тенденция
trend
трендвотчінг
трендвотчинг
trendwatching
 
Description У роботі проведено дослідження поняття "трендвотчінг" та його складових, досліджено історичний розвиток напряму та обґрунтовано доцільність застосування методів проведення трендвотчінгового аналізу.
В работе проведено исследование понятия "трендвотчинг" и его составляющих, исследовано историческое развитие направления и обоснована целесообразность применения методов проведения трендвотчингового анализа.
The paper studies the concept of "trendwatching" and its constituents. The direction historical development is studied and expediency of the use of methods of trendwatching analysis is grounded.
 
Publisher Донецький національний університет
 
Date 2012-01-13T12:11:09Z
2012-01-13T12:11:09Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Росохата, А.С. Трендвотчінг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку в маркетингу/ А.С. Росохата // Збірник тез наукових робіт переможців Всеукраїнського конкурсу студентських НДР за напрямком «Маркетинг, управління персоналом та економіка праці» у 2010-2011 н.р. - Донецьк, 2011. - C. 83-86.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23361
 
Language uk