Запис Детальніше

Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів
Трендвотчинговый анализ как основа формирования брендов
Trendwatching analysis as a basis for the formation of brand
 
Creator Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна
Rosokhata, Anna Serhiivna
 
Subject тренд
trend
бренд
brand
трендвотчінг
трендвотчинг
trendwatching
 
Description У роботі досліджено поняття "трендвотчінг" в історичному розрізі та проведений аналіз взаємозв'язку процесів брендингу та інноваційного напрямку в маркетингу - трендвотчінгу.
В работе исследовано понятие "трендвотчинг" в историческом разрезе и проведен анализ взаимосвязи процессов брендинга и инновационного направления в маркетинге - трендвотчинга.
Тhere is the concept of "trendwatching" in historical context in this work and the analysis of the relationship processes branding and innovative direction in marketing - trendwatching.
 
Publisher Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган – Барановського
 
Date 2012-01-13T10:27:18Z
2012-01-13T10:27:18Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Росохата, А.С. Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів / А.С. Росохата // Тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Маркетинг у третьому тисячолітті».- Донецьк: ТОВ «Цифрова поліграфія», 2011.- С. 118-119.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
 
Language uk