Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів
Трендвотчинговый анализ как основа формирования брендов Trendwatching analysis as a basis for the formation of brand |
|
Creator |
Росохата, Анна Сергіївна
Росохатая, Анна Сергеевна Rosokhata, Anna Serhiivna |
|
Subject |
тренд
trend бренд brand трендвотчінг трендвотчинг trendwatching |
|
Description |
У роботі досліджено поняття "трендвотчінг" в історичному розрізі та проведений аналіз взаємозв'язку процесів брендингу та інноваційного напрямку в маркетингу - трендвотчінгу.
В работе исследовано понятие "трендвотчинг" в историческом разрезе и проведен анализ взаимосвязи процессов брендинга и инновационного направления в маркетинге - трендвотчинга. Тhere is the concept of "trendwatching" in historical context in this work and the analysis of the relationship processes branding and innovative direction in marketing - trendwatching. |
|
Publisher |
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган – Барановського
|
|
Date |
2012-01-13T10:27:18Z
2012-01-13T10:27:18Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Росохата, А.С. Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів / А.С. Росохата // Тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Маркетинг у третьому тисячолітті».- Донецьк: ТОВ «Цифрова поліграфія», 2011.- С. 118-119.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332 |
|
Language |
uk
|
|