Запис Детальніше

Ціннісна природа духовної культури виховання особистості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8130/
37.034
 
Title Ціннісна природа духовної культури виховання особистості
The Value Nature of Spiritual Culture of Education
 
Creator Постовий, В.Г.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description У статті досліджено ціннісну природу виховання духовності у дітей. Автор спирається на теоретичні засади античної філософії і педагогіки, представників епохи Відродження М. Куземського, Е. Роттердамського, М. Монтеня, українських філософів С. Оріховського, Г. Сковороди та інших. Особливе місце у статті відведено аналізу теорії представників
школи німецької класичної філософії І. Канта, А. Шопенгауера, а також поглядів російського філософа і педагога М. Бахтіна щодо природи духовних цінностей як окремої галузі вселюдської культури. Автор аналізує
особливості формування духовної культури української молоді в сучасних умовах, виходячи із досліджень І. Беха, М. Боришевського, О. Вишневського, К. Журби, Л. Примачок, С. Гончаренко, В. Кременя, М. Щербаня та багатьох інших українських і зарубіжних науковців.
The article deals with the value nature of spiritual education of children. In this paper, the author uses the theoretical bases of antique philosophy and the pedagogy of representatives of Renaissance era such as M Kuzemskyi, E Rotterdamskyi, Montaigne, Ukrainian philosopher S. Orikhovskyi. Particular attention is paid to analysis of the theory of values’ nature of representatives of German
klassical school: philosophers І. Kant., A. Shopenhauer, Russian philosopher and educator M. Bakhtin and his views on the nature of spiritual values of personality
as a separate branch of all-mankind culture. The author analyzes the features of formation of spiritual culture of Ukrainian youth in modern conditions, based on thoughts of researchers on this problem I. Bekh, M. Boryshevskyi, A. Vyshnevskyi K. Zhurba, L. Prymachok, S. Honcharenko, V. Kremen, N. Shcherban and other Ukrainian and foreign scientists. On the grounds of this, some conclusions and
recommendations are given.
В статье исследуется ценностная природа духовного воспитания
детей. Автор опирается на теоретические основы античной философии и педагогики представителей эпохи Возрождения М. Куземского, Э. Роттердамского, М. Монтеня, украинского философа С. Ореховского и других. Особое место в статье отводится анализу теории природы ценностей представителей школы немецкой классической философии М. Канта, А. Шопенгауэра, взглядов русского философа и педагога
М. М. Бахтина относительно природы духовных ценностей личности как отдельной отрасли общечеловеческой культуры. Автор анализирует особенности формирования духовной культуры украинской молодежи в современных условиях, исходя из позиции исследователей этой проблемы И. Беха, М. Боришевского, О. Вишневского, Е. Журбы, Л. Примачок,
С. Гончаренко, В. Кременя, Н. Щербаня и других украинских и зарубежных авторов.
 
Publisher Імекс-ЛТД, м.Кіровоград, Україна
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8130/1/Postovyi.pdf
Постовий, В.Г. (2014) The Value Nature of Spiritual Culture of Education Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2 (18). pp. 160-170. ISSN 978-966-189-298-8