Запис Детальніше

Психологічний аналіз змісту професійної діяльності викладача-андрагога

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8154/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8154
 
Title Психологічний аналіз змісту професійної діяльності викладача-андрагога
Psychological analysis of the content of professional teacher-andrahoha
Психологический анализ содержания профессиональной деятельности преподавателя-андрагога
 
Creator Катюк, Я. Л.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті аналізується психологічний зміст особистості і професійної діяльності викладача-андрагога системи післядипломної освіти. Розкрито професійні задачі андрагога. З’ясовано, що андрагогічна компетентність викладача системи післядипломної освіти є складової його професійної майстерності.
The teacher-andragogue (teacher for adults) personality of postgraduate education system is analyzed in the article. Andragogue’s professional tasks is analyzed in the article. Аndragogical competence of the postgraduate education system teacher is a part of his pedagogical excellence analyzed in the article
В статье анализируется психологическое содержание личности и профессиональной деятельности преподавателя-андрагога системы последипломного образования. Выявлено, что андрагогическая компетентность преподавателя системы последипломного образования является составляющей его педагогического мастерства.
 
Publisher УМО НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8154/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB.%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83.pdf
Катюк, Я. Л. (2013) Psychological analysis of the content of professional teacher-andrahoha Вісник Інституту розвитку дитини: зб. наук. пр. Серія «Філософія. Педагогіка. Психологія», 26. pp. 146-151.