Запис Детальніше

Психолого-андрагогічний супровід майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8157/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8157
 
Title Психолого-андрагогічний супровід майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти
Psychological-andragogical support future psychologists in the system of Postgraduate Education
Психолого-андрагогическое сопровождение будущих психологов в системе последипломного педагогического образования
 
Creator Катюк, Я. Л.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена аналізу психолого-андрагогічного супроводу майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти. Проведено аналіз змісту поняття „професійна самосвідомість” майбутніх психологів, розкрито специфіку і психологічні проблеми її розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено шляхи і умови розвитку професійної самосвідомості майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти. Висвітлюється необхідність розвитку неперервної освіти. Освітній процес розглянуто з позиції динамічної системи взаємодії дорослих слухачів як суб’єктів навчання і команди викладачів-андрагогів, які виконують фасилітативні та тьюторські функції в освітньому середовищі, створеному на основі особистісно-орієнтованого, андрагогічного, діяльнісного підходів.
This article analyzes the psychological-andragogical support of future psychologists in system of postgraduate education. In the article, in particular, the analysis of the concept’s content “professional self-confidence” future psychologists, the specifics and psychological problems of the development of the professional self-confidence of the heads of vocational institutions are exposed. This article highlights the need of the development of lifelong learning. The educational process is seen as an open dynamic system of interaction between adult students as subjects of learning and a team of teachers-andragogs performing fasilitative and tutorial functions in the educational environment, created on the base of student-centered, andragogical, active approaches.
Статья посвящена анализу психолого-андрагогического сопровождения будущих психологов в процессе последипломного педагогического образования. Произведен анализ содержания понятия «профессиональное самосознание» будущих психологов, раскрыта специфика и психологические проблемы его развития в системе последипломного педагогического образования. Обозначены условия и пути развития профессионального самосознания будущих психологов в системе последипломного педагогического образования. Освещается необходимость развития непрерывного образования. Образовательный процесс рассмотрен как открытая динамическая система взаимодействия взрослых слушателей как субъектов обучения и команды преподавателей-андрагогов, которые исполняют фасилитативные и тьюторские функции в образовательной среде, созданной на основе личностно-ориентированного, андрагогического подходов.
 
Publisher УМО НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8157/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%20%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4.pdf
Катюк, Я. Л. (2014) Психолого-андрагогическое сопровождение будущих психологов в системе последипломного педагогического образования Управління освітою. Профтехосвіта, 4.