Запис Детальніше

Психолого-педагогічні засади впровадження ідей конструктивістської педагогіки у навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8207/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8207
 
Title Психолого-педагогічні засади впровадження ідей конструктивістської педагогіки у навчання
Psychological and pedagogical principles of constructivist pedagogy implementing ideas in education
Психолого-педагогические основы внедрения идей конструктивистской педагогики в обучение
Psychologiczne i pedagogiczne podstawy realizacji ideologii pedagogiki konstruktywizmu w nauczaniu
 
Creator Сліпчишин, Л.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті розглядаються психолого-педагогічні засади впровадження ідей конструктивізму у навчально-виховний процес. Показано взаємозв’язок інтелектуального розвитку особистості з її ментальним досвідом, вплив схем мислення педагогів на якість освіти і напрями їх змін. Рефлексивне мислення визначено як важлива умова конструктивного вдосконалення професійної діяльності педагога.
The article deals with the psychological and pedagogical principles of introducing the ideas of constructivism in the educational process. The relationship of personality’s individual intellectual development with her mental experience, influence patterns of teachers thinking on the education quality and the directions of their change are shown. Reflective thinking is defined as an essential condition for constructive improvement of teacher’s professional activity.
В статье рассматриваются психолого-педагогические основы внедрения идей конструктивизма в учебно-воспитательный процесс. Показана взаимосвязь интеллектуального развития личности с ее ментальным опытом, влияние схем мышления педагогов на качество образования и направления их изменений. Рефлексивное мышление определено как важное условие конструктивного усовершенствования профессиональной деятельности педагога.
W artykule analizuje się psychologiczne i pedagogiczne podstawy ideologii konstruktywizmu w procesie edukacyjnym. Wzajemne powiązanie poszczególnych rozwoju intelektualnego osoby a jej psychicznych doświadczeń, wzorców myślenia nauczycieli wpływa na jakość kształcenia i trendów zmian. Określono rolę refleksywnego myślenia jak ważnego warunku konstruktywnego doskonalenia fachowej działalności pedagoga.
 
Publisher Чабаненко Ю.А.
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8207/1/%2B2011-St-Cherkasy.pdf
Сліпчишин, Л.В. (2011) Psychological and pedagogical principles of constructivist pedagogy implementing ideas in education Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХІ століття: збірник наукових праць. pp. 258-262. ISSN ISBN 978-966-493-313-8