Запис Детальніше

Професійна консультація старшокласників в умовах профільного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8218/
 
Title Професійна консультація старшокласників в умовах профільного навчання
Professional counseling seniors in terms of profile education
 
Creator Піддячий, Микола Іванович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
 
Description Розглянуто специфіку основних завдань професійної консультації в умовах профільного навчання старшокласників: проаналізовано взаємодію психологічної структури особистості з комплексом професійних вимог; визначено основні напрями професійної консультації; обґрунтовано наукові підходи до використання діагностичної основи у консультуванні та дослідженні індивідуальних особливостей розвитку професійних інтересів старшокласників.
The specificity basic tasks professional advice in terms of profile education high school, analyzed the interaction of psychological personality structure with a set of professional requirements; the main areas of professional advice; substantiated scientific approaches to the use of diagnostic basis in consultation and study the individual characteristics of the professional interests of seniors.
 
Publisher ТОВ фірма «Планер»
 
Date 2006
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8218/1/12_%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%A3%D0%BC%D0%BE%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%9D%D0%B0_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F2006.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2006) Professional counseling seniors in terms of profile education Сучасні інформаційні технології та інноваційні методи навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 11. pp. 91-97.