Професійна консультація старшокласників в умовах профільного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8218/
|
|
Title |
Професійна консультація старшокласників в умовах профільного навчання
Professional counseling seniors in terms of profile education |
|
Creator |
Піддячий, Микола Іванович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Розглянуто специфіку основних завдань професійної консультації в умовах профільного навчання старшокласників: проаналізовано взаємодію психологічної структури особистості з комплексом професійних вимог; визначено основні напрями професійної консультації; обґрунтовано наукові підходи до використання діагностичної основи у консультуванні та дослідженні індивідуальних особливостей розвитку професійних інтересів старшокласників.
The specificity basic tasks professional advice in terms of profile education high school, analyzed the interaction of psychological personality structure with a set of professional requirements; the main areas of professional advice; substantiated scientific approaches to the use of diagnostic basis in consultation and study the individual characteristics of the professional interests of seniors. |
|
Publisher |
ТОВ фірма «Планер»
|
|
Date |
2006
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8218/1/12_%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%A3%D0%BC%D0%BE%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%9D%D0%B0_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F2006.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2006) Professional counseling seniors in terms of profile education Сучасні інформаційні технології та інноваційні методи навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 11. pp. 91-97. |
|