Професіографічна діяльність школярів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8219/
|
|
Title |
Професіографічна діяльність школярів
Professiografic activity of pupils |
|
Creator |
Піддячий, Микола Іванович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті аналізуються проблеми підготовки школярів до професіографічної діяльності; зміст та структура професіографічної діяльності як однієї з найефективніших форм профінформаційної роботи, яка сприяє послідовній, цілеспрямованій підготовці школярів до свідомого професійного самовизначення на основі індивідуального усвідомлення власних психологічних особливостей і можливостей відповідно до завдань профільної школи; аналізується процес формування психологічних цінностей особистості у відповідності до комплексу професійних вимог. This article analyzes the problem of training students to professiografic activities; content and structure professiograficheskoy as one of the most effective forms of profinformatsiynoyi that promotes consistent, focused preparation of students for responsible professional self-determination based on individual awareness of their own psychological features and capabilities in accordance with tasks profile school; The process of formation of psychological personal values according to complex professional requirements. |
|
Publisher |
ДОВ "Вінниця"
|
|
Date |
2007
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8219/1/13%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D0%94%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D0%A8%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F2007.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2007) Professiografic activity of pupils Сучасні інформаційні технології та інноваційні методи навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (15). pp. 112-117. |
|