Запис Детальніше

Професіографічна діяльність школярів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8219/
 
Title Професіографічна діяльність школярів
Professiografic activity of pupils
 
Creator Піддячий, Микола Іванович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті аналізуються проблеми підготовки школярів до
професіографічної діяльності; зміст та структура професіографічної діяльності як однієї з найефективніших форм профінформаційної роботи, яка сприяє послідовній, цілеспрямованій підготовці школярів до свідомого професійного самовизначення на основі індивідуального усвідомлення власних психологічних особливостей і можливостей відповідно до завдань профільної школи; аналізується процес формування психологічних цінностей особистості у відповідності до комплексу професійних вимог.
This article analyzes the problem of training students to professiografic activities; content and structure professiograficheskoy as one of the most effective forms of profinformatsiynoyi that promotes consistent, focused preparation of students for responsible professional self-determination based on individual awareness of their own psychological features and capabilities in accordance with tasks profile school; The process of formation of psychological personal values according to complex professional requirements.
 
Publisher ДОВ "Вінниця"
 
Date 2007
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8219/1/13%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D0%94%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D0%A8%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F2007.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2007) Professiografic activity of pupils Сучасні інформаційні технології та інноваційні методи навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (15). pp. 112-117.