Запис Детальніше

Система підготовки старшокласників до професійного самовизначення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8221/
 
Title Система підготовки старшокласників до професійного самовизначення
The system of high school to professional self-determination
 
Creator Піддячий, Микола Іванович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті аналізуються сучасні проблеми підготовки старшокласників до професійного самовизначення в умовах ринкової економіки; зміст та структура професійної орієнтації; завдання загальноосвітньої ланки, спрямовані на задоволення реальних професійних планів старшокласників, потреб регіону та держави; акцентується увага на створення умов для розвитку творчості та професійної самосвідомості старшокласників, формування професійно важливих якостей, уточнення і коригування соціально-професійного статусу.
This article analyzes the current problems of preparing high school students for professional self-determination in a market economy; content and structure of vocational guidance; comprehensive task management, designed to meet the real professional plans seniors, the needs of the region and the state; focuses on creating the conditions for creativity and professional identity seniors, forming professionally important qualities refinement and adjustment of social and professional status.
 
Publisher ПП Рута
 
Date 2005
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8221/1/16_%D0%A1%D0%B8%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%BE%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%86%D0%9F%D0%922005.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2005) The system of high school to professional self-determination Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2 (8). pp. 45-49. ISSN 2308-3778