Запис Детальніше

Професійні ролі педагогічного персоналу системи освіти дорослих

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8230/
374.013.83
 
Title Професійні ролі педагогічного персоналу системи освіти дорослих
Professional role of pedagogical staff of adult education system
Профессиональные роли педагогического персонала системы образования взрослых
 
Creator Лук’янова, Лариса Борисівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті постулюється думка щодо залежності функцій педагогічного персоналу системи освіти дорослих від основних характеристик суспільства. Представлено зміст інтегрально-рольової позиції педагога-андрагога, яка має три складові — предметно-змістову, проективно-технологічну та організаційно-діагностувальну, кожна з яких виконує важливі функції.
The article postulated functions depending opinion on teaching personnel of osvihpy adult basic characteristics of society. Submitted content integral role of teacher-andrahoha position, which has three components - the subject-semantic, projective, technological and organizational dahnostuvalnu, each of which performs important functions.
В статье постулируется точка зрения о зависимости функций педагогического персонала системы образования взрослых от основных характеристик развития общества. Представлено содержание интегрально-ролевой позиции педагога-андрагога, имеющее три составляющие — предметно-содержательную, проективно-технологическую и организационно-диагностическую, каждая из которых выполняет важные функции.
 
Publisher TOB фірма «Планер»
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8230/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84.%20%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%96%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%83.pdf
Лук’янова, Лариса Борисівна (2014) Professional role of pedagogical staff of adult education system Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, problems, 1 (40). pp. 16-20. ISSN ISBN 978-966-2337-01-3