Запис Детальніше

Психолого-педагогічні засади виховання волі в учнів ПТНЗ у процесі творчої діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8253/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8253
 
Title Психолого-педагогічні засади виховання волі в учнів ПТНЗ у процесі творчої діяльності
The psychological and pedagogical principles of will qualities training to the creative activity process in vocational school's pupils
Психолого-педагогические основы воспитания воли в учащихся ПТУЗ в процессе творческой деятельности
 
Creator Сліпчишин, Л.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглянуто психолого-педагогічні засади виховання вольових якостей в учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі творчої діяльності. Визначено завдання педагогів щодо формування в учнів цілісної індивідуальності та стійкого характеру. Встановлено, що в учнів формується творчий підхід до вирішення різних завдань, коли вони вміють проявити свідому вольову активність і здійснювати самостимуляцію вольових зусиль.
The psychological and pedagogical principles of education volitional qualities to the creative activity process in vocational school's pupils are considered in article. The tasks teachers of holistic development of pupils' personality and strong character are defined. It is established that the pupils formed a creative approach to solving various problems when they are able to show a conscious volitional activity and perform well stimulation willpower.
В статье рассмотрены психолого-педагогические основы воспитания волевых качеств в учащихся профессионально-технических учебных заведений в процессе творческой деятельности. Определены задачи педагогов по формированию в учащихся целостной индивидуальности и устойчивого характера. Установлено, что в учащихся формируется творческий подход к решению различных задач, когда они умеют проявить сознательную волевую активность и осуществлять самостимуляцию волевых усилий.
 
Publisher Інститут інноваційних технологій змісту освіти МОНМС України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8253/1/%2B2012-Create.pdf
Сліпчишин, Л.В. (2012) The psychological and pedagogical principles of will qualities training to the creative activity process in vocational school's pupils Креативна педагогіка (5). pp. 54-58.