Запис Детальніше

Проектування підручника за освітою дорослих: «фасилітативна андрагогіка»

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8260/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8260
 
Title Проектування підручника за освітою дорослих: «фасилітативна андрагогіка»
Designing tutorial on adult education: «fasilitativnaya andragogics»
Проектирование учебника по образованию взрослых: «фасилитативная андрагогика»
 
Creator Лушин, П. В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті йдеться про проектування підручника за освітою дорослих. Автор статті детально аналізує підручник-самовчитель з андрагогіки як «неекспертні», тобто такий, що творить істину, а не відтворює її за образом того, хто нею вже володіє.
The article focuses on the design of the textbook on adult education. The author analyzes in detail the textbook-tutorial on andragogy as «not an expert», that is, one that creates the truth, but it does not reproduce the image of someone who already has it.
В статье речь идет о проектировании учебника по образованию взрослых. Автор статьи детально анализирует учебник-самоучитель по андрагогике как «неэкспертный», то есть такой, что созидает истину, а не воспроизводит ее по образу того, кто ею уже обладает.
 
Publisher УМО НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8260/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7.%D0%B2%D0%B7%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%8B%D1%85.pdf
Лушин, П. В. (2014) Designing tutorial on adult education: «fasilitativnaya andragogics» Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. pp. 159-160.