Запис Детальніше

Теорія та практика управління професійним розвитком науково-педагогічних та педагогічних працівників в умовах трансформаційних змін в освіті

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8331/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8331
 
Title Теорія та практика управління професійним розвитком науково-педагогічних та педагогічних працівників в умовах трансформаційних змін в освіті
Теория и практика управления профессиональным развитием научно-педагогических и педагогических работников в условиях трансформационных изменений в образовании
Theory and practice of professional development of teaching and pedagogical staff in terms of transformational change in education
 
Creator Чернишова, Є.Р.
Колосова, Л.М.
Любченко, Н.В.
Морозова, М.Е.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У монографії подано концептуальні підходи до формування кадрового потенціалу навчальних закладів системи післядипломної педагогічної освіти, окреслено шляхи підвищення ефективності діяльності науково-методичних установ післядипломної педагогічної освіти України в контексті вдосконалення управлінської діяльності щодо професійного розвитку працівників.
Видання рекомендоване керівникам закладів різних освітніх систем, науковцям, науково-педагогічним працівникам, службовцям установ управління освіти та всім, хто цікавиться проблемою управління професійним розвитком кадрового потенціалу.
The book presents conceptual approaches to the formation of human resources education system of postgraduate education, outlines ways to improve the efficiency of research and teaching institutions Postgraduate Education of Ukraine in the context of improving management activities for professional development of employees.
The publication recommended Head different educational systems, scientists, science teachers, employees of institutions of education and all those interested in the management of professional development of human resources.
В монографии представлены концептуальные подходы к формированию кадрового потенциала учебных заведений системы последипломного образования, определены пути повышения эффективности деятельности научно-методических учреждений последипломного педагогического образования Украины в контексте совершенствования управленческой деятельности по профессиональному развитию работников.
Издание рекомендовано руководителям заведений разных образовательных систем, научным, научно-педагогическим работникам, служащим учреждений управления образования и всем, кто интересуется проблемой управления профессиональным развитием кадрового потенциала.
 
Publisher Вежа-Друк
 
Date 2015
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8331/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20%D0%84%D0%B2%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%8F%20%D0%A0%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0%202015.pdf
Чернишова, Є.Р. and Колосова, Л.М. and Любченко, Н.В. and Морозова, М.Е. (2015) Theory and practice of professional development of teaching and pedagogical staff in terms of transformational change in education Project Report. Вежа-Друк, м.Луцьк, Україна.