Запис Детальніше

Особливості освітніх моделей навчання дорослих

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8371/
374.013.83
 
Title Особливості освітніх моделей навчання дорослих
Features educational models of adult education
Особенности образовательных моделей обучения взрослых
 
Creator Лук’янова, Лариса Борисівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкрито роль освіти дорослих як провідну умову розвитку сучасної особистості й розглянуто її загальновизнану доцільність через необхідність навчання протягом життя; висвітлено особливості освітніх моделей - педагогічної й андрагогічної; окреслено роль суб'єктів навчання у кожній моделі та схарактеризовано найбільш вагомі відмінності моделей за дванадцятьма позиціями (роль життєвого досвіду, готовність до навчання, самоусвідомлення, застосування набутих знань; орієнтація у навчанні; психологічний клімат; планування; визначення потреб навчання; форліулювання цілей; проектування навчального процесу; навчальна діяльність; оцінювання результатів навчання).
The article deals with the role of adult education as a key condition for the development of modern personality and universally considered its feasibility due to the necessity of lifelong learning; The peculiarities of educational models - pedagogical and andragogical; outlines the role of learning in all subjects and models characterized most important differences models for twelve positions (the role of experience, willingness to learn, self-awareness, application of acquired knowledge, learning orientation, psychological climate, planning, identification of training needs; forliulyuvannya objectives, design learning process, learning activities, assessment of learning outcomes).
В статье автор раскрывает роль образования взрослых как ведущее условие развития современной личности и рассматривает ее как общепризнанную целесообразность через необходимость обучаться на протяжении всей жизни; освещает особенности образовательных моделей — педагогической и андрагогической; определяет роль субъектов обучения в каждой модели и характеризует наиболее значимые отличия моделей по двенадцати позициям (роль жизненного опыта, готовность к обучению, самосознание, использование знаний, полученных ранее, ориентация в образовании, психологический климат, планирование, определение образовательных потребностей, формулирование целей, проектирование образовательного процесса, оценивание результатов обучения).
 
Publisher Стиль-Іздат
 
Date 2008-03-18
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8371/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B9%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87..pdf
Лук’янова, Лариса Борисівна (2008) Features educational models of adult education The problems of formation of professionally significant qualities of specialist (1). pp. 252-262.