Запис Детальніше

Психолого-педагогічні чинники екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8384/
37:504
 
Title Психолого-педагогічні чинники екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів
Psycho-pedagogical factors Ecological independent students cognitive activity independent
Психолого-педагогические факторы экологической самостоятельной познавательной деятельности студентов
 
Creator Лук’янова, Лариса Борисівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Автор розкриває провідні психолого-педагогічні чинники в організації екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів ВНЗ, визначає її складові (мотиваційний, змістово-операційний, емоційно-оцінювальний), а також представляє алгоритм діяльності усіх субʼєктів навчального процесу.
The author reveals the underlying psychological and pedagogical factors in organization of environmental self learning students that determines its constituents (motivational, richly-operation, emotionally-assessment) and also represents the algorithm of all actors in the educational process.
Автор раскрывает основные психолого-педагогические факторы в организации экологической самостоятельной познавательной деятельности студентов высшей школы, определяет ёё составляющие компоненты (мотивационный, содержательно-операционный, эмоционально-оценочный), а также представляет алгоритм деятельности всех субъектов учебного процесса.
 
Publisher ЧНУ ім. Богдана Хмельницького
 
Date 2009-12-16
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8384/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3.-%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%20%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
Лук’янова, Лариса Борисівна (2009) Psycho-pedagogical factors Ecological independent students cognitive activity independent Journal of Cherkassy University (166). pp. 90-95. ISSN 2076-586Х