Психолого-педагогічні чинники екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8384/
37:504 |
|
Title |
Психолого-педагогічні чинники екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів
Psycho-pedagogical factors Ecological independent students cognitive activity independent Психолого-педагогические факторы экологической самостоятельной познавательной деятельности студентов |
|
Creator |
Лук’янова, Лариса Борисівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Автор розкриває провідні психолого-педагогічні чинники в організації екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів ВНЗ, визначає її складові (мотиваційний, змістово-операційний, емоційно-оцінювальний), а також представляє алгоритм діяльності усіх субʼєктів навчального процесу.
The author reveals the underlying psychological and pedagogical factors in organization of environmental self learning students that determines its constituents (motivational, richly-operation, emotionally-assessment) and also represents the algorithm of all actors in the educational process. Автор раскрывает основные психолого-педагогические факторы в организации экологической самостоятельной познавательной деятельности студентов высшей школы, определяет ёё составляющие компоненты (мотивационный, содержательно-операционный, эмоционально-оценочный), а также представляет алгоритм деятельности всех субъектов учебного процесса. |
|
Publisher |
ЧНУ ім. Богдана Хмельницького
|
|
Date |
2009-12-16
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8384/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3.-%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%20%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
Лук’янова, Лариса Борисівна (2009) Psycho-pedagogical factors Ecological independent students cognitive activity independent Journal of Cherkassy University (166). pp. 90-95. ISSN 2076-586Х |
|