Особливості навчально-виховного процесу в сільській малочисельній школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8397/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8397 |
|
Title |
Особливості навчально-виховного процесу в сільській малочисельній школі
Особенности учебно-воспитательного процесса в сельской малочисленной школе Features of the educational process in rural minority school |
|
Creator |
Мелешко, В.В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розкривається проблема реалізації змісту шкільної освіти в сільській малочисельній початковій школі засобами підручника. Розкрито сутність рівневої диференціації, її вплив на результати навчально-виховного процесу. Автор на основі існуючих теоретичних висновків доводить значущість шкільної книги в реалізації диференційованого підходу, який розширює і поглиблює знання дітей з урахуванням їхніх особистісних якостей і характеристик.
В статье раскрывается проблема реализации содержания школьного образования в сельской малочисленной начальной школе средствами учебника. Раскрыта сущность уровневой дифференциации, ее влияние на результаты учебно-воспитательного процесса. Автор на основе существующих теоретических выводов доказывает значимость школьной книги в реализации дифференцированного подхода, который расширяет и углубляет знание детей с учетом их личностных качеств и характеристик. In the article the role of school textbook is lighted up at rural littlecomplete school. The basic functions of educational book are certain, as basic means of educating in classes with the small quantity of students. Concentrated attention on the basic functions of textbook, that lets productively to use him both on a lesson and during independent implementation of domestic tasks. |
|
Publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8397/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83%20%D0%B2%20%D1%81%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B9%20%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96.pdf
Мелешко, В.В. (2014) Features of the educational process in rural minority school Психолого-педагогічні проблеми сільської школи (51). pp. 65-71. ISSN 2307-4922 |
|