Запис Детальніше

Теоретико-методологічні основи дослідження тенденцій розвитку приватної вищої школи України кінця ХХ -початку ХХІ ст.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8444/
http://www.kspu.kr.ua/download/nauk_zapiski/pedagogy/maket2_13.11.14.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8444
 
Title Теоретико-методологічні основи дослідження тенденцій розвитку приватної вищої школи України кінця ХХ -початку ХХІ ст.
 
Creator Прохор, I.П.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
93/94 History
 
Description Приватна вища школа суттєво відрізняється за своїм змістом, наповненням та організаційною діяльністю від державної, а складність, багатогранність і міждисциплінарний статус досліджуваної проблеми зумовлюють необхідність її вивчення у методологічній системі координат. Приватна вища школа досліджується в контексті чотирьох рівнів методології: філософської (фундаментальної), загальнонаукової, конкретно-наукової та дисциплінарної. Поєднання відповідних принципів (розвитку, діалектичної єдності теорії і практики, об’єктивності, всебічності, єдності історичного і логічного, наступності, міждисциплінарності, термінологічності, детермінізму) та підходів (гуманістичного, комплексного, системного, системно-діяльнісного, історичного, соціокультурного, аксіологічного, акмеологічного) до дослідження приватної вищої школи на сучасному етапі соціально-економічного розвитку країни є важливим при наданні практичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в сучасних приватних навчальних закладах, а також їх організації в цілому. Використання комплексу загальних та конкретних методів забезпечило всебічний аналіз досліджуваної проблеми.
 
Publisher Ін-т вищої освіти НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8444/1/Prokhor%20I.P._13.11.14.pdf
Прохор, I.П. (2014) Теоретико-методологічні основи дослідження тенденцій розвитку приватної вищої школи України кінця ХХ -початку ХХІ ст. Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, 3 (54). pp. 431-436. ISSN 2078-1016