Теоретико-методологічні основи дослідження тенденцій розвитку приватної вищої школи України кінця ХХ -початку ХХІ ст.
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8444/
http://www.kspu.kr.ua/download/nauk_zapiski/pedagogy/maket2_13.11.14.pdf 10.5072/lib.iitta.gov.ua/8444 |
|
Title |
Теоретико-методологічні основи дослідження тенденцій розвитку приватної вищої школи України кінця ХХ -початку ХХІ ст.
|
|
Creator |
Прохор, I.П.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
93/94 History |
|
Description |
Приватна вища школа суттєво відрізняється за своїм змістом, наповненням та організаційною діяльністю від державної, а складність, багатогранність і міждисциплінарний статус досліджуваної проблеми зумовлюють необхідність її вивчення у методологічній системі координат. Приватна вища школа досліджується в контексті чотирьох рівнів методології: філософської (фундаментальної), загальнонаукової, конкретно-наукової та дисциплінарної. Поєднання відповідних принципів (розвитку, діалектичної єдності теорії і практики, об’єктивності, всебічності, єдності історичного і логічного, наступності, міждисциплінарності, термінологічності, детермінізму) та підходів (гуманістичного, комплексного, системного, системно-діяльнісного, історичного, соціокультурного, аксіологічного, акмеологічного) до дослідження приватної вищої школи на сучасному етапі соціально-економічного розвитку країни є важливим при наданні практичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в сучасних приватних навчальних закладах, а також їх організації в цілому. Використання комплексу загальних та конкретних методів забезпечило всебічний аналіз досліджуваної проблеми.
|
|
Publisher |
Ін-т вищої освіти НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8444/1/Prokhor%20I.P._13.11.14.pdf
Прохор, I.П. (2014) Теоретико-методологічні основи дослідження тенденцій розвитку приватної вищої школи України кінця ХХ -початку ХХІ ст. Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, 3 (54). pp. 431-436. ISSN 2078-1016 |
|