Запис Детальніше

Теоретичні засади упраління маркетингом професіййної освіти як умова забезпечення якості підготовки фахівців

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8452/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8452
 
Title Теоретичні засади упраління маркетингом професіййної освіти як умова забезпечення якості підготовки фахівців
Теоретические основы упрвления маркетингом профессионально-технического образования как условие обеспечения качества подготовки специалистов
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Обгрунтовується необхідність дослідження проблеми управління маркетингом професійної освіти як умови забезпечення якості підготовки фахівців, наголошується на важливості активізації наукової думки (обґрунтування понятійно-категоріального апарату, розроблення науково-методичного забезпечення, експериментальної перевірки запропонованих моделей тощо).
Обоснована необходимость исследования проблемы управления маркетингом профессионального образования как условия обеспечения качества подготовки специалистов, подчеркивается важность активизации научной мысли (обоснование понятийно-категориального аппарата, разработка научно-методического обеспечения, экспериментальная проверка предложенных моделей и т.д.).
 
Publisher Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет"
Криворожский педагогический институт ГВУЗ "Криворожский национальный университет"
 
Date 2015-01
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8452/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B%D0%9C_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%9A%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%A0%D1%96%D0%B3_2014.pdf
Петренко, Лариса Михайлівна (2015) Теоретические основы упрвления маркетингом профессионально-технического образования как условие обеспечения качества подготовки специалистов In: Управління якістю освіти: досвід та інновації Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет", м.Кривий Ріг, Україна, pp. 12-14.