Теоретичні засади упраління маркетингом професіййної освіти як умова забезпечення якості підготовки фахівців
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8452/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8452 |
|
Title |
Теоретичні засади упраління маркетингом професіййної освіти як умова забезпечення якості підготовки фахівців
Теоретические основы упрвления маркетингом профессионально-технического образования как условие обеспечения качества подготовки специалистов |
|
Creator |
Петренко, Лариса Михайлівна
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Обгрунтовується необхідність дослідження проблеми управління маркетингом професійної освіти як умови забезпечення якості підготовки фахівців, наголошується на важливості активізації наукової думки (обґрунтування понятійно-категоріального апарату, розроблення науково-методичного забезпечення, експериментальної перевірки запропонованих моделей тощо).
Обоснована необходимость исследования проблемы управления маркетингом профессионального образования как условия обеспечения качества подготовки специалистов, подчеркивается важность активизации научной мысли (обоснование понятийно-категориального аппарата, разработка научно-методического обеспечения, экспериментальная проверка предложенных моделей и т.д.). |
|
Publisher |
Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет"
Криворожский педагогический институт ГВУЗ "Криворожский национальный университет" |
|
Date |
2015-01
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8452/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B%D0%9C_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%9A%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%A0%D1%96%D0%B3_2014.pdf
Петренко, Лариса Михайлівна (2015) Теоретические основы упрвления маркетингом профессионально-технического образования как условие обеспечения качества подготовки специалистов In: Управління якістю освіти: досвід та інновації Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет", м.Кривий Ріг, Україна, pp. 12-14. |
|