Запис Детальніше

Неоліберальна модель глобального розвитку, критична соціальна філософія освіти і світові системні перспективи демократичної інституалізації. Частина перша. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки як світові проблеми системи освіти та соціу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8468/
http://www.philosopheducation.com/index.php/ua/component/content/article/79-arkhiv-nomeriv/254-nomer-2-za-2013-rik
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8468
 
Title Неоліберальна модель глобального розвитку, критична соціальна філософія освіти і світові системні перспективи демократичної інституалізації. Частина перша. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки як світові проблеми системи освіти та соціу
The neoliberal model of global development, critical social philosophy of education and the world system perspective of democratic institutionalization. Part the first. The neoliberal of global development and its consequence as world problems of an educa
 
Creator Зінченко, В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
314/316 Society
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Стаття присвячена дослідженню процесів сучасної світової системи освіти в умовах глобалізації. Розглядаються тенденції освіти та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності в контексті особливості взаємовідношення освіти і соціуму, людини і держав. Здійснюється дослідження і системний аналіз неоліберальних реформ на рівні суспільства загалом і освіти зокрема. Досліджуються змістовні, структурні і функціональні характеристики концепції «критичної соціальної філософії освіти» в контексті інституційних тенденцій суспільної практики, а також форми і можливості її методологічного застосування. Стверджується, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови та реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивних соціальних змін. Усвідомлення уроків глобального розвитку є необхідним як для теоретичного осмислення сьогоднішніх перспектив світової прогресивної політики загалом та у сфері освіти зокрема, так і для практичних спроб змінити наш світ в інтересах суспільної більшості.
The article deals with the processes of the modern world system of education in the context of globalization. Examines trends in educational institutions and models of globalizing society in the context of our particular relationship of education and society, man and the state, and processes. Ongoing research and systems analysis of neoliberal reforms on the level of society in general and education in particular. Examines substantive, structural and functional characteristics of the concept of "critical social philosophy of education" in the context of institutional tendencies of social life, as well as forms and possibilities of its methodological application. Argues that globalization and the technological revolution to be used for a radical restructuring and reconstruction of education for his service to democracy and progressive social change. Awareness lessons of the global development is necessary for a theoretical understanding of today's global outlook for progressive politics in general and in education in particular, and for the practical attempts to change our world for the public majority.
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8468/1/2013-2_15.pdf
- Зінченко, В. (2013) The neoliberal model of global development, critical social philosophy of education and the world system perspective of democratic institutionalization. Part the first. The neoliberal of global development and its consequence as world problems of an educa Філософія освіти, 2 (13). pp. 236-260. ISSN 2309-1606