Запис Детальніше

Педагогічні засади роботи шкільних бібліотек в Україні (друга половина ХІХ ст. – 20-ті роки ХХ ст.): історіографічна і джерельна основа дослідження

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8484/
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_2013_15_114.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8484
 
Title Педагогічні засади роботи шкільних бібліотек в Україні (друга половина ХІХ ст. – 20-ті роки ХХ ст.): історіографічна і джерельна основа дослідження
Педагогические основы работы школьных библиотек в Украине (вторая половина XIX в. – 20-е годы ХХ в.): историографическая и источниковая база исследования
Pedagogical Bases of School Libraries in Ukraine Work (the Second Half of the XIX Century – 1920-s): Historiobiographic and Source Bsae of the Research
 
Creator Покусова, Олена Сергіївна
 
Subject 02 Бібліотечна справа
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті проаналізовано історіографічну і джерельну основу дослідження педагогічних засад роботи шкільних бібліотек в Україні (друга половина ХІХ ст. – 20-ті роки ХХ ст.). Простежено умови розвитку історіографії зазначеної проблеми. Проаналізовано праці радянських, російських та українських істориків педагогіки та істориків, висвітлено їхні педагогічні та історичні погляди щодо розвитку учнівських книгозбірень зазначеного періоду. Схарактеризовано дібрані джерела дослідження, а також визначено перспективи у вивченні запропонованої проблеми.
В статье проанализированы историографическую и родниковую основу исследования педагогических принципов работы школьных библиотек в Украине (вторая половина ХІХ в – 20-е годы ХХ в.). Прослежены условия развития историографии данной проблемы. Проанализированы труды советских, российских и украинских историков педагогики и историков, освещены их педагогические и исторические взгляды
относительно развития ученических библиотек указанного периода. Охарактеризованы подобранные источники исследования, а также определены перспективы в изучении предложенной проблемы.
The article analyzes the historiography and source base of the research of pedagogical principles of work of school
libraries in Ukraine (the second half of the ХІХ century – 1920-s). It traces the conditions of development of historiography of the problem. The works of Soviet, Russian and Ukrainian historians and historians of pedagogy are analyzed, their pedagogical and historical views on the development of student libraries of the mentioned period are
cleared up. The selected sources of research are characterized and perspectives in the study of the proposed problem are defined.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
 
Date 2013-10-10
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8484/1/peddysk_2013_15_114.pdf
Покусова, Олена Сергіївна (2013) Pedagogical Bases of School Libraries in Ukraine Work (the Second Half of the XIX Century – 1920-s): Historiobiographic and Source Bsae of the Research Педагогічний дискурс (15). pp. 563-568.