Запис Детальніше

Трансформаційні процеси управління підготовкою фахівців з педгогіки вищої школи в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу в умовах заочної форми навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8593/
http://tme.umo.edu.ua/docs/16/7.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8593
 
Title Трансформаційні процеси управління підготовкою фахівців з педгогіки вищої школи в межах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу в умовах заочної форми навчання
Трансформационные процессы управления подготовкой специалистов по педагогике высшей школы в пределах европейской кредитно-трансферной системы организации учебного процесса в условияхзаочной формы обучения
Transformation of management of the professional training of educators in the european credit transfer system of educational process in the form distance learning
 
Creator Приходькіна, Н.О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті висвітлено актуальну проблему підготовки
конкурентоспроможного фахівця в установах вищої освіти. Подано переваги та недоліки кредитно-трансферної системи, особливості та педагогічні умови її впровадження у процес підготовки фахівців з педагогіки вищої школи. Авторкою зазначено, що кредитно-трансферна система організації навчального процесу ппоєднувати функції консультанта і менеджера: використовувати інформаційно-освітнє середовище, уміти викладати навчальний матеріал так, щоб забезпечити ефективну самостійну роботу студентів; активно послуговуватись комунікативними можливостями комп'ютерних програм і мереж для організації ефективної навчально-пізнавальної діяльності; здійснювати постійний контроль результатів навчання.
В статье освещены актуальную проблему подготовки
конкурентоспособного специалиста в учреждениях высшего образования. Подано преимущества и недостатки кредитно-трансферной системы, особенности и педагогические условия ее внедрения в процесс подготовки специалистов по педагогике высшей школы. Автором отмечено, что кредитно-
трансферная система организации учебного процесса ппоеднуваты функции консультанта и менеджера: использовать информационно-образовательную среду, уметь излагать учебный материал так, чтобы обеспечить эффективную самостоятельную работу студентов; активно пользоваться коммуникативными возможностями компьютерных программ и сетей для организации
эффективной учебно-познавательной деятельности; осуществлять постоянный контроль результатов обучения.
The article highlights the urgent problem of competitive professional training in institutions of higher education. Posted advantages and disadvantages of credit transfer system, features and pedagogical conditions of its implementation in the training of Pedagogics. The author states that credit transfer system of educational process ppoyednuvaty as a consultant and manager: use of іnformation-educational environment, to be able to teach educational material so as to create an independent
work of students; actively to use the communication capabilities of software and networks for effective teaching and learning activities; carry out continuous
monitoring of learning outcomes.
 
Publisher Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8593/1/7.pdf
Приходькіна, Н.О. (2014) Transformation of management of the professional training of educators in the european credit transfer system of educational process in the form distance learning Theory and methods of educational management, 3 (14).