Запис Детальніше

Технологія психологічної підготовки керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін у системі післядипломної педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8604/
http://tme.umo.edu.ua/docs/16/18.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8604
 
Title Технологія психологічної підготовки керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін у системі післядипломної педагогічної освіти
Технология психологической подготовки руководителей образовательных организаций к деятельности в условиях изменений в системе последипломного педагогического образования
Technology of psychological training of heads of educational organizations in the activities in conditions of changes in the system of postgraduate pedagogical education
 
Creator Бондарчук, О.І.
Пінчук, Н.І.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті висвітлено сутність технології психологічної
підготовки керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін. Визначено концептуальний, змістовий та процесуальний блоки технології психологічної підготовки керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін. У межах концептуального блоку обґрунтовано гуманістично-ціннісний підхід до психологічної підготовки керівників освітніх організацій до діяльності в умовах
змін. У межах змістовного блоку технології визначено зміст і напрямки психологічної підготовки управлінців до діяльності в умовах змін, а також критерії ефективності такої підготовки. У рамках процесуального блоку
технології розкрито етапи психологічної підготовки, а також інтерактивні форми та методи навчання на кожному з цих етапів.
В статье освещены сущность технологии психологической
подготовки руководителей образовательных организаций к деятельности в условиях перемен. Определены концептуальный, содержательный и ихологической подготовки руководителей
образовательных организаций к деятельности в условиях перемен. В рамках концептуального блока обоснован гуманистически-ценностный подход к психологической подготовке руководителей образовательных организаций к
деятельности в условиях перемен. В рамках содержательного блока технологии определено содержание и направления психологической подготовки управленцев к деятельности в условиях изменений, а также критерии эффективности такой
подготовки. В рамках процессуального блока технологии раскрыты этапы психологической подготовки, а также интерактивные формы и методы обучения на каждом из этих этапов.
The article highlights the essence of technology of psychological training of managers of educational institutions to work in conditions of change. The
conceptual, contextual and procedural blocks of technology of psychological training of managers of educational institutions to work in conditions change are shown. The
humanistic-value approach to the psychological training of managers of educational institutions to work in terms of change is grounded within the conceptual block. The content and direction of psychological training managers to work in terms of change and criteria of effectiveness for such training are defined within the contextual block.
The stages of psychological training and interactive methods of teaching at each of these stages are revealed within the procedural block of technology.
 
Publisher Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8604/1/18.pdf
Бондарчук, О.І. and Пінчук, Н.І. (2014) Technology of psychological training of heads of educational organizations in the activities in conditions of changes in the system of postgraduate pedagogical education Theory and methods of educational management, 3 (14).