Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8639/
http://www.philosopheducation.com/images/Files/PDF/2010_issue_1-2/06.pdf 10.5072/lib.iitta.gov.ua/8639 |
|
Title |
Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти
Humanocentric paradigm as an instrument for optimization of internationalization in the area of education |
|
Creator |
Курбатов, Сергій
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Стаття присвячена розгляду проблеми оптимізації крос-культурних зв’язків та успішної інтернаціоналізації процесу навчання в контексті людиноцентристської парадигми. Автор аналізує основні підходи до визначення інтернаціоналізації в сучасній англомовній літературі та її структурні складові при розробці вітчизняних та міжнародних університетських рейтингів та приходить до висновку, що принципи людиноцентризму є запорукою ефективної інтернаціоналізації в сучасних умовах та фактично формують її реальне філософське та світоглядне підґрунтя. Ключові слова: інтернаціоналізація, людиноцентризм, університетські рейтинги, моделі інтернаціоналізації.
The paper by Dr. Sergiy Kurbatov “Humanocentric Paradigm as an Instrument for Optimization of Internalization in the Area of Education” is devoted to evaluation of perspectives of using humanocentric paradigm as a tool for successful internalization of teaching and learning process. Key words: internationalization, humanocentric paradigm, university rankings, models of internationalization. |
|
Publisher |
Інститут вищої освіти НАПН України
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8639/1/06.pdf
- Курбатов, Сергій (orcid.org/0000-0002-8929-7562 <http://orcid.org/0000-0002-8929-7562>) (2010) Humanocentric paradigm as an instrument for optimization of internationalization in the area of education Philosophy of Education, 1-2 (9). pp. 115-122. ISSN 2309-1606 |
|