Запис Детальніше

Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8639/
http://www.philosopheducation.com/images/Files/PDF/2010_issue_1-2/06.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8639
 
Title Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти
Humanocentric paradigm as an instrument for optimization of internationalization in the area of education
 
Creator Курбатов, Сергій
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Стаття присвячена розгляду проблеми оптимізації крос-культурних зв’язків та успішної інтернаціоналізації процесу навчання в контексті людиноцентристської парадигми. Автор аналізує основні підходи до визначення інтернаціоналізації в сучасній англомовній літературі та її структурні складові при розробці вітчизняних та міжнародних університетських рейтингів та приходить до висновку, що принципи людиноцентризму є запорукою ефективної інтернаціоналізації в сучасних умовах та фактично формують її реальне філософське та світоглядне підґрунтя. Ключові слова: інтернаціоналізація, людиноцентризм, університетські рейтинги, моделі інтернаціоналізації.
The paper by Dr. Sergiy Kurbatov “Humanocentric Paradigm as an Instrument for Optimization of Internalization in the Area of Education” is devoted to evaluation of perspectives of using humanocentric paradigm as a tool for successful internalization of teaching and learning process. Key words: internationalization, humanocentric paradigm, university rankings, models of internationalization.
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8639/1/06.pdf
- Курбатов, Сергій (orcid.org/0000-0002-8929-7562 <http://orcid.org/0000-0002-8929-7562>) (2010) Humanocentric paradigm as an instrument for optimization of internationalization in the area of education Philosophy of Education, 1-2 (9). pp. 115-122. ISSN 2309-1606