Запис Детальніше

Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8651/
 
Title Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
Квалиметрическая факторно-критериальная модель оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения
Qqualimetric factor-criterion model of evaluation of innovational development of general educational institution
 
Creator Пузіков, Дмитро Олегович
 
Subject 001.8 Methodology
001.89 Organization of science and scientific work
37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті описано і обґрунтовано кваліметричну факторно-критеріальну модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу; визначені й описані відповідні фактори та критерії оцінювання; визначено перспективи подальших досліджень з цієї проблеми.
В статье описана и обоснована факторно-критериальная модель оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения; определены и описаны соответствующие факторы и критерии оценивания; указаны перспективы дальнейших исследований данной проблемы.
In the article described and substantiated the factor-criterion model of evaluation of innovational development of general educational institution; described and substantiated relevant factors and criteria of this evaluation; indicated prospects of further research of the problem.
 
Publisher Київський національний університет імені Тараса Шевченка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8651/1/%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (2014) Qqualimetric factor-criterion model of evaluation of innovational development of general educational institution Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 4 (25). pp. 226-234. ISSN 2311-214X