Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8651/
|
|
Title |
Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
Квалиметрическая факторно-критериальная модель оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения Qqualimetric factor-criterion model of evaluation of innovational development of general educational institution |
|
Creator |
Пузіков, Дмитро Олегович
|
|
Subject |
001.8 Methodology
001.89 Organization of science and scientific work 37.07 Management aspects of educational institutions 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті описано і обґрунтовано кваліметричну факторно-критеріальну модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу; визначені й описані відповідні фактори та критерії оцінювання; визначено перспективи подальших досліджень з цієї проблеми.
В статье описана и обоснована факторно-критериальная модель оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения; определены и описаны соответствующие факторы и критерии оценивания; указаны перспективы дальнейших исследований данной проблемы. In the article described and substantiated the factor-criterion model of evaluation of innovational development of general educational institution; described and substantiated relevant factors and criteria of this evaluation; indicated prospects of further research of the problem. |
|
Publisher |
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8651/1/%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (2014) Qqualimetric factor-criterion model of evaluation of innovational development of general educational institution Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 4 (25). pp. 226-234. ISSN 2311-214X |
|