Запис Детальніше

Теорія трансформативного навчання: освіта для дорослих в умовах «плинної сучасності»

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8674/
http://philosopheducation.com/index.php/en/component/content/article/79-arkhiv-nomeriv/255-2013-issue-2
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8674
 
Title Теорія трансформативного навчання: освіта для дорослих в умовах «плинної сучасності»
 
Creator Горбунова, Л.С.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Сучасність характеризується глибокими змінами в усіх сферах людського життя, викликаними глобальними трансформаціями на макро- і мікро- рівнях соціального життя. Ці зміни дозволяють говорити про сучасність як епоху цивілізаційного переходу, для якої характерні «розрідження» колишніх «твердих» ієрархічних структур та інститутів, і безперервне становлення нових, пластичних, «плинних» різоморфних структур у модусі невизначеності. Індивід, викинутий тектонічними зрушеннями систем з безпечних і стійких ніш свого існування в термінали «просторів потоків» і «позачасового часу», змушений відправитися у номадичну подорож самотрансформацій завдовжки у власне життя. У цьому зв’язку постає питання, якою має бути сучасна освіта, щоб дійсно бути сучасною. В динаміці ландшафту освіти для дорослих домінуюча роль переходить до трансформативного навчання. В данній статті теорія трансформативного навчання дорослих розглядається як релевантний підхід до освіти індивіда, здатного стати автономним комунікативним суб’єктом громадянського суспільства в умовах «плинної сучасності».
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8674/1/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Горбунова, Л.С. (2013) Теорія трансформативного навчання: освіта для дорослих в умовах «плинної сучасності» Філософія освіти, 2 (13). pp. 66-113. ISSN 2309-1606