Запис Детальніше

Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: Виклики та перспективи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8682/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8682
 
Title Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: Виклики та перспективи
Professional development for heads of higher education institutions of Ukraine: challenges and perspectives
 
Creator Луговий, В.І.
Калашнікова, С.А.
Таланова, Ж.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті на основі аналізу реалізації в Європі та Україні Болонського процесу, заходів Європейської Комісії, зокрема програми «Темпус» і програми «Тюнінг», праць зарубіжних і вітчизняних експертів з реформування вищої освіти, провідної європейської практики та досвіду виконання в квітні-травні 2013 р. Пілотної програми підвищення кваліфікації керівників вищих навчальних закладів України розглянуто проблему професіоналізації управління вищою школою з метою підвищення ефективності управлінської діяльності. Визначено й обґрунтовано шляхи, принципи та перспективи побудови національної моделі професійного розвитку конкурентоспроможних лідерів вищих навчальних закладів у контексті створення європейських просторів вищої освіти і досліджень.
In the article, on the basis of the implementation of the Bologna Process in Europe and Ukraine, activities of European Commission, in particular Tempus Programme and Tuning, papers of the national and foreign experts of higher education reform, leading European practice, experience of in-service training pilot program for heads of HEIs of Ukraine performed in April-May 2013, the problem of professionalization of higher education administration has been analyzed with the purpose to increase the effectiveness of the leadership activities. The ways, principals and perspectives of forming national model for professional development of higher education institutions’ leaders of Ukraine have been determined and argued in the context of the European Higher Education and Research Areas.
В статье на основании анализа реализации в Европе и Украине Болонского процесса, мероприятий Европейской Комиссии, в частности программы «Темпус» и проекта «Тюнинг», трудов зарубежных и отечественных экспертов по реформированию высшего образования, ведущей европейской практики и опыта выполнения в апреле-мае 2013 г. Пилотной программы повышения квалификации руководителей высших учебных заведений Украины рассмотрено проблему профессионализации управления высшей школой с целью повышения эффективности управленческой деятельности. Определены и обоснованы пути, принципы и перспективы построения национальной модели профессионального развития конкурентоспособных лидеров высших учебных заведений в контексте создания европейских пространств высшего образования и исследований.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8682/1/2013_%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%92%D0%9D%D0%97_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_%D0%92%D0%9B_%D0%A1%D0%9A_%D0%96%D0%A2_%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BB.pdf
- Луговий, В.І. (orcid.org/0000-0003-1650-066X <http://orcid.org/0000-0003-1650-066X>), Калашнікова, С.А. and Таланова, Ж.В. (2013) Professional development for heads of higher education institutions of Ukraine: challenges and perspectives Вища освіта України (3). pp. 51-59. ISSN 2078-1016