Запис Детальніше

Теоретичні засади формуванна просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8698/
УДК 375.5.015.31 : 316.42
 
Title Теоретичні засади формуванна просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Теоретические основы формирования просоциального поведения учащихся общеобразовательных учебных учреждений.
The theoretical bases of formation of prosocial behavior schoolchildren of secondary educational institutions.
 
Creator Кириченко, В. І.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті характеризуються теоретичні підходи до нагальної проблеми – формування просоціальної поведінки учнів сучасних загальноосвітніх навчальних закладів. Здійснено дефініційний аналіз поняття «просоціальна поведінка», окреслено найбільш поширені концепції, домінуючі підходи й погляди на вирішення ціэї проблеми в зарубіжних і вітчизняних психолого-педагогічних джерелах. Зроблено висновок, що просоціальну поведінку слід розглядати як систему дій і вчинків особистості, зумовлену свідомим прийняттям соціально значущих норм і цінностей, умінням конструктивно вирішувати міжособистісні та групові суперечності, несприйнятливістю до ризикованих способів полісуб’єктних взаємодій, здатністю до самореалізації в різних видах соціально значущої діяльності.
В статье характеризуются теоретические подходы к актуальной проблеме – формирование просоциального поведения учащихся современных общеобразовательных учебных учреждений. Осуществлен дефиниционный анализ поведение», очерчены наиболее распространенные концепции, доминирующие подходы и взгляды на решение этой проблемы как в зарубежных, так и в отечественных психолого-педагогических источниках.
The article deals with the theoretical approaches to the problem of formation of prosocial behavior of schoolchildren of modern educational institutions. The definitive analysis of the concept of «prosocial behavior» is made, the most common concepts, the dominant approaches and views on the solution to this problem both in foreign and in domestic psychological and educational sources are outlined.
 
Publisher СумДПУ імені А. С. Макаренка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8698/1/TEORETYChNI%20ZASADY%20FORMUVANNa%20PROSOTsIAL%27NOYi%20POVEDINKY.pdf
Кириченко, В. І. (2014) The theoretical bases of formation of prosocial behavior schoolchildren of secondary educational institutions. Педагогічні науки: теоріѐ, історіѐ, інноваційні технології, 7 (41). pp. 71-79. ISSN 2312-5993